,,Jsi v pohode?" Julie přinesla čínu k večeři. Neřekla jsem jedno jediné slovo za tu dobu co přišla. Kebab běhal po bytě a honil míček. ,,Jo. Všechno je skvělý." Pokusím se o úsměv. ,,Mary. Nemůžeš být uzavřena pořád. Pojď se někam bavit! Je ti devatenáct! Ne padesát!" Hmmm. Cítím se jako padesátnice. Povzdechnu si. ,,Nemáš být dneska náhodou u Kelly?" Zakroutí poraženecky hlavou. ,,Vyzvednu tě?" Kladně odpoví na mou otázku. Obě se oblečeme a společně vyrazíme každá do své práce.
,, Čau Miku." Zabraný do papíru, vzhledné. Odloží propisku a ukážu ať jdu laskavě za ním. To bude opět výslech. Zatáhl mě do kumbálu. ,, Takže,Mary Rose, pověz mi co se dneska stalo." Kousnu se do rtu. ,,Nechci o tom mluvit,Miku." ,,Mary Rose kurva mluv! Dělej! Jsme přece jako rodina!" Uhni pohledem. V ruce žmoulám křížek od Julie. Pěkné popořadě mu povím jaký krásný rozhovor jsem včera měla. Koukal na mě jako na jelito.
,,To si že mě děláš prdel ne?! Jestli mi ještě jednou jeden z nich vleze do podniku zabiju ho kurva! A Alice?! Mary je mi to moc líto."
Zakroutim jen hlavou. ,,Nech to být,Miku. Už se o to nebudeme starat. Každý máme svůj život ne? Pojď půjdem udělat nějakou pěknou tržbu."Zevnitř mě to užíralo. Tak hrozně špatně psychicky jsem se ještě necítila. V jeden moment jsem přišla o poslední osobu kvůli které měl můj život nějaký smysl. Točím jedno pivo za druhým. S úsměvem odpovídám chlapům na jejich vlezlé otázky.
Jak pěkný mohl dnešek být. S hlavou pod barem, hledám v tom všem bordelu novou láhev Whiskey. Mělo by se tu pořádně uklidit. ,,Naleješ mi?"Otřes mozku. Hlavu jsem zvedla tak prudce, že vidím svojmo. Takovou ránu no do háje.
,,Vypadni pryč." Měl tam svůj divní neutrální výraz a jen se na mě díval. ,,Chi jen-" ,,Aarone zmiz než tě tu uvidí!",,Vypadni z mojí hospody ty jeden sráči!" Jo přesně tohle jsem říkala. No přesně. Jako by toho dneska nebylo dost. ,,Miku nech ho být on půjde pryč." Ukázal na mě ať držím hubu. Jak milé.
,,Seber se a vypadni. Nebudu tu dělat zbytečný haló. Jenom kvůli ní. Seber se a vypadni. Nechci tě tu vidět! Už nikdy! Tenhle podnik je od dneska vám nepřístupný. Jasný?!"Mike stál bojovně vedle něj. Jako by byl připravený se s ním začít bít. Aaron se zvedl.
,, Řekl si, že když ji ublížím zabiješ mě. Dej mi pěstí prosím. Zasloužím si to. Protože jsem nevědomě ublížil."
Mike neváhal a opravdu mu vrazil. Zatajila jsem dech. Aaron si setřel krev že rtu. Neřekl ani slovo a jednoduše odešel.Je zajímavé jak se mi za pár dni změnil život. Najednou skončil můj románek s ním,který ani pořádně nezačal. Stratila jsem veškerou důvěru a úctu ke své mámě a najednou jsem měla i otce. Zajímavé.
Mike byl právě ta osoba,která u toho všeho byla...
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.