Chapter 16

2.5K 96 3
                                    

Přeji pěkný den všem! Mám takovou otázku, mám tu někoho z okolí Tábora? Případně Benešova? Bydlím mezi tím víte 😂 Také bych vám,ačkoliv to sem nepatří ráda nabídla své služby jako tatérky. Pro více info mi prosím pište do zpráv,kdo má můj instagram ( mohu vám ho poslat ,budu ráda za follow) napište mi. Miluju vás. Ke všemu tomuhle se totiž váže to, že bych ráda udělala návrh na tetování Bloody Shooters. Luk a šíp. Myslím, že něco originálního se jistě najde a s vaší pomocí to bude ještě lepší ❤️❤️❤️

Ladně jsem tancovala okolo tyče. Vlastně to byl dobrý pocit vidět ty ubožáky jak mi házejí svoje peníze. Polovina z nich jsou ženatí. Přejdeme ovšem k tomu zajímavému. Kroutím se tu už dvě hodiny a sotva popadám dech. Jenže malý háček v tom byl. Ostatní tanečnice to dávali a nadhledem. Důvod? Myslím, že každý znáš někdy viděl drogy, že? Když chcete hodně peněz,holt si dáte čáru a tančíte od otevíračky až do konce. Tohohle nejsem zrovna fanoušek. Ani trochu ne.
Píseň skončila a já děkovala Bohu! Rozhlédnu se po celém place. Světla jsou tmavá takže vlastně prdlajs vidím hej? Ovšem jeho si nejde nevšimnout. Nebyla jsem schopná jediného pohybu. Poznal mě? Dívá se přímo na mě. A vzhledem k tomu, že mě čeká ještě jedem tanec,asi to se mnou sekne. Sledoval každý můj pohyb.
Mám mi to došlo. Hned několik věcí najednou, což je u mě jako u přírodní blondýny docela divné.
První věc. Je jich tu hromada hej? Očividně mají ve zvyku se po každém zápase jít někam bavit.
Druhá věc. Očividně sem chodí často,vzhledem k tomu, že se s Kelly skvělé baví.
Třetí věc. Jsem píča. Díval se přímo na mou ruku. Ano. Řekněme, že lihovka jde blbě umýt.
Čtvrtá věc. Poznal mě. Což znamená, že viděl jak se tu kroutím pro prachy u tyče a taky viděl moje jizvy. Nevím co je horší...

Tady bejt nemůžu. Ukážu Kelly tajné gesto, že končím a odeberu se zase zpět do šatny.
,, Děje se něco, kočičko?" Kelly se ustarane dívá na můj ztrápený obličej. To neřeš,Kelly. Mohla bych jít domů?" Kyvné a dodá, že mi přinese dnešní výplatu. Svléknu ze sebe spodní prádlo a navléknu si své.

Znáte to, když vám nejde zapnout podprsenka? Je to děs co? ,, Chceš pomoc?" Myslím, že jsem dostala infarkt. Ne fakt. Opravdu mi asi přestává být srdce.
,,Co tu děláš?" Snažím se zakrýt, jenže hah. Nejsem chobotnice mám jen dvě ruce. Do prdele jak se sem vůbec dostal?
,, Běž pryč? Tohle šatna hej? Dámská!" Cítila jsem jeho jemný dotek má zádech. ,,Kdo ti to udělal?" Nahlas polknu. ,,To není tvá věc hej? Měl by jsi jít." Rychle od něj ustoupím. Nasoukám se do kalhot ovšem tričko mi vytrhne z ruky. ,,Kdo ti to udělal?" Měl hrozivý výraz. ,,Dej mi to tričko! " Myslím, že bitvu o mé tričko mám předem prohranou.
,, Odpověz mi,Mary Rose!" ,,Nic ti do toho není!"

,,Pardon?." Jemný hlásek od dveří patřil Julii. Byla taková křehonnká a velmi mladá. Prakticky byla ve stejné situaci jako já. Pracovali jsme spolu i dřív. Stará se o svoji sněmovnou maminku a tahle práce jí přišla vhod. ,,Nerada ruším chci se jen převléknout." Byla plachá ale u tyče se chovala jako drak.
,,Vypadni Aarone!" Obléknu si tričko a počkám na Julii. ,,Jaem ráda, že jsi zpátky." Obejme mě. Je to taková milá holčina.  ,,Dojdeme si pro prachy?" Kyvne na souhlas. Naprosto ignoruju Aarona který stál opřený o zeď hned vedle šatny.
Kelly mi dá peníze. ,,Tady to máš, kočko. Tobě je hned přinesu. ,,Dojdu si na cígo jo?" Celou cestu sleduju jestli již mám v zorném poli.

,, Už mi to povíš?" ,,Aarone dej mi pokoj. Nemám náladu se o tom bavit a nebudu se o tom s tebou bavit." A v tom okamžiku jsem zahodila cigaretu,kterou jsem právě zapálila.
Tož jestli od ní neustoupí tak bude mít problém.

Julii otravoval nějaký podivný týpek a nevhodně na ní hrabal. Což je tady jasně zakázáno. Z dálky,zase taková to nebyla, jsem jasně mohla vidět, že se brání a to co mu řekla se mu nelíbilo.

Facka kterou chtěl dát jí jsem schytala já.
Kurva to bolí...

Mary Rose & Aaron ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat