Probouzí mě struhadlo na mém nosu. ,,Kebabe.." Snažím se ho nějak odehnat. Jenže od ne a ne. Olizoval mi celý obličej a to není ani trochu příjemné. ,,Dobré, Mary Rose." Podívám se na Aarona. Má stále zavřené oči a jeho stisk zesílil. ,,Pustíš mě prosím? Potřebuju čůrat." Povolil. Byla tu pěkná zima. Zabalím se do svetru. Dneska je venku pěkná zima. Chumelí jak nikdy. Nemám ani chuť vylézat ven. ,,Přijdeš tedy dnes?" Zapaloval si cigaretu a tázavě se na mě díval. ,,Možná. Měla bych jít do práce." ,,Myslíš do strip baru?" Zvedne ruce v obraném gestu, když zaznamená můj podrážděný výraz. ,,Prosím. Vyzvednu tě v sedm? Co ty na to?" Ukradnu mu cigaretu a sama si potáhnu. ,,Opravdu?" Přikývne. ,,Dobrá. Budu v sedm čekat u Kelly. Hej?" Zamračí se, ale nakonec přikývl. Dá mi polibek na čelo a mizí. Sleduji ho z okna jak jde po ulici. Otočí se mým směrem a mávne na mě. ,,Co budeme dělat čiči?" Pohladím Kebaba, který se přišel pomazlit a očividně poprosit o jídlo. Mé uši postřehnou písknutí. Mike Stál u hospody a ukazoval mi abych za ním zašla. To jsem na to zvědavá. ,,Vrátím se jo?" Nasypu malému granulky a dám čistou vodu. Alespoň studená teče.
Venku se jakýmsi zázrakem dostanu přes všechen ten sníh. Uvnitř je příjemně teplo. Plac je skoro prázdný,ostatně komu by se chtělo v takovém počasí ven? Natož do hospody. ,,Ahoj." Posadím se na barovou židličku. ,,Ahoj." Mike se podrbe na zátylku. Dělá to vždy, když mu dojde řeč. Sáhne pod bar a vytáhne kytici růží. ,,Já se ti chci moc omluvit. Vůbec nic si nepamatuji, ale chlapy mi to dali pěkně sežrat." Ukáže na George a ostatní. ,,Prej sem tu na tebe hrozně řval a prej si mi vlepila facku a dala výpověď. Takže se chci omluvit a požádat tě, jestli by jsi nechtěla nastoupit znova." Vezmu si od něj kytici. Růže mám moc ráda. ,,Děkuji a tvou omluvu přijímám." Obejdu bar a obejmu ho. ,,Tak co? Budeš mi tu dělat servírku? Chlapy hrozně remcají, že prej pivo od tebe je nejlepší." Smutně na něj pohlédnu. ,,Ráda bych, ale musela jsem zase nastoupit ke Kelly. Zvedli mi nájem a tvoje výplata nestačí." Přikývl. ,,Nelíbí se mi! Chápu, že ti nic jiného nezbývá, rád bych ti dal víc, ale nemůžu. Každopádně, bychom ti mohli upravit směny tak aby si mohla chodit i tam. Co ty na to?" Usměji se. ,,Říkám aby jsi mi podal zástěru. Zavolám Kelly, že dnes nepřijdu. Můžu jen do sedmi pak mám plány." Usmál se. Pak mu ovšem úsměv z tváře zmizí. Odhrne mi vlasy z tváře. Má dokonalý výhled na modřinu, která se přes noc vybarvila. ,,Mary, to ti udělal on? Já toho hajzla zabiju!" ,,Ne! Aaron se mě naopak zastal. Včera u Kelly se stal takový incident. Nějakej kluk tam hrabal na Julii, tu myslím znáš ne?" Přikývl. ,,No ona mu řekla něco co ho nepotěšilo a chtěl jí uhodit. Stihla jsem to. Aaron tomu klukovi jasně vysvětlil, že se to nedělá." Ovážu si zástěru okolo pasu. ,,Mary, musíš si pořád hrát na strážného anděla?" Zasměji se. ,,Musím."
Chlapům natočím pivo. S úsměvem mi poděkují a podotknou, že Mike neumí natoč pivo s mírou. Chyběla jsem jim. Jak milé. Napíšu krátkou zprávu jak Kelly tak Aaronovi. Že by se na mě obrátilo štěstí? Nebudu pokoušet štěstí. Hospoda se začala plnit a dnes tu bylo veselo. Mário, který bydlel v centru přinesl svou kytaru a každému zvedl náladu. ,,A co vlastně slavíš, Mário?" Křiknu na něj a postavím před něj vodku. ,,Syn. Včera se mi narodil syn!" Obejmu ho. ,,Gratuluji,Mário." V tom všem hluku uslyším zvoneček. Aaron se blížil k baru. ,,Ahoj, dáš si Whiskey?" Kývl. ,,Taky bych chtěl pusu." Našpulím rty. ,,No to nevím. Jsem v práci- Miku..." Mike přistoupil velmi blízko k Aaronovi. ,,Tak hele mladej. Je mi fuk kdo seš nebo odkud seš jasný? Zkřivíš jí jeden jedinej vlásek na hlavě a já přísahám, že tě zabiju. Ne,Mary! Buď ticho! Nebudu na tebe tak dohned, že tě pošlu jenom do nemocnice jako jejího ex. Já tě prostě zabiju. Jasný?"
Potlačím chuť se zasmát. ,,Beru to na vědomí. Pokud jí ublížím, což se doufám nestane, máš právo mě zmlátit." ,,Já tě nezbiju. Já tě zabiju." Poplácal ho po zádech a šel si dělat svojí práci. ,,Jde z něj strach. Byl by z něj dobrej střelec." Zasměji se. ,,To mu raději neříkej. Nemá vás zrovna v lásce. Jen ti nepovím proč. To tady neví nikdo." Nahl se přes bar a žádal o polibek. Mike se tedy tvářil velmi vražedně, ale polibek mu vtisknu. ,,Mary! ÓÓÓ, Mary! Zazpívej nám!" Mário byl lehce nakropený. ,,Pro mého syna! Prosím, Mary!" ,,Jen jednu! Sundám si zástěru a posadím se vedle Aarona na bar.
Mário začal hrát a já začala zpívat. Dlouho jsem se takto nebavila. Vlastně ani nevím kdy naposledy jsem zpívala takto na veřejnosti. Když píseň skončila sborovně jsme všichni zatleskali. ,,A teď si dáme panáka! Všichni! I tomuhle nalej." Ukáže na Aarone. Má na tváři úšklebek se zvláštním výrazem překvapení. ,,Nevěděl jsem, že umíš zpívat. Co jsi to zpívala?" Pokrčím rameny. ,,Máma si tuhle písničku zpívala často. Lehce jsem se jí naučila." Přikývl.
Tvářil se divně. Byl zamyšlený a sledoval zaujatě telefon.
Pokud by jste někdo měl nápad jak by mohlo vypadat tetování Bloody Shooters napište mi! Dám vám svůj IG! Každý nápad je vítán!
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.