Na začátek bych vám chtěla oznámit, že znak Bloody Shooters bude! Ozvala se mi jedna velmi milá slečna! Takže doufám, že se těšíte stejně jako!
,,Co si mám vzít na sebe?" Stojím před skříní. Aaron se na sedačce mazlí s Kebabem. ,,Prostě na sebe něco hoď. Je to zápas ne maškarní." Našpulím uraženě rty. Vezmu si věci co mi padnou do oka a odcházím do koupelny. Ignoruji jeho poznámku, že jemu by vůbec nevadilo kdybych se převlékla před ním. Zavřu se v koupelně a málem zase šlápnu na rozbitou dlaždičku. Do háje už s tímhle bytem. Kožené kalhoty mi zvýrazní už tak hubenou postavu a k tomu zvolím rudou košili. Myslím, že to nevypadá špatně. Oči si zvýrazním linkami a myslím, že je to dobré. Jako obluda nevypadám no. Zastrkávám si košili do kalhot a vcházím zpět do obýváku. ,,Co to máš na sobě?" Aaron si mě prohlíží od hlavy až k patě. ,,Oblečení? Si čekal, že půjdu v tom v šem chodím do práce nebo co? A šaty se nehodí, není to maškarní ne?" Dodám ironický podtón. ,,Nehneš se ze svého místa jasné? Jestli uvidím jak na tebe někdo hrabe, jakože se o to pokusí, když si si oblékla něco tak....Sexy. Tak ho zabiju! A tobě seřežu zadek." Povytáhnu obočí. Haha. Moc vtipné. Protočím očima, což je dost dětinské, ale hodilo se to. ,,Mary Rose, ty mě doopravdy někdy hrozně sereš." ,,Ty mi zase otravuješ život. Jdeme? Musím dát ještě kocoura k Mikovi aby tu nebyl sám." Vezmu ho do náručí a do druhé vezmu krabičku s jídlem a kabát. ,,Jdeme, Aarone! Stojíš tam jak pecka." Zamračil se. Zabouchnu dveře a zamknu.
,,Miku! Tady je malej a tady má jídlo. Vyzvednu si ho zítra jo? A Miku! Jestli se mu něco stane, nebo ho nedej Bože ztratíš, utrhnu ti péro, je ti to jasný?" Jen přikyvuje a chlapy z toho mají hroznou legraci. ,,Takže, jak dlouho se ta držíme?" Optám se ho cestou. ,,Nevím to je individuální. Někdy hodinu někdy déle. Takže asi tak. Uvidíme jak rychle budu hotovej." Pozvednu obočí. Zastaví se a já s ním. Před námi je budova a nad dveřmi se tyčí nápis Bloody Shooters. ,,Dneska, Mary Rose. Dneska si jdu pro titul šampióna." Ušklíbne se. Ou. Nejsem si jistá jestli byl dobrý nápad sem chodit. Chytl mě za ruku a vedl přímo dovnitř. Dalo by se to nazvat jako peklo? Bar byl narvaný jak muži tak ženami. ,,Dáš si něco k pití?" Pokrčím rameny. Zavede mne k baru a já si se zájmem dívám na všechny ty fotografie. ,,Na co koukáš?" Podá mi flašku s limonádou. Jak milé. ,,Není to tvá maminka?" Ukážu na fotografii. ,,Na té fotografii je Aaronovi pět měsíců." Otočím se za ženským hlasem. Stála za námi jeho maminka a za ní jeho otec. ,,V té době nedělal nic jiného, než že brečel." Zasmál se jeho otec. ,,Jsem Zacker." Natáhl ke mě ruku. ,,Mary Rose. Stačí používat jen jedno jméno." Usmála jsem se na oba.
Fotografie byla tuze hezká. Stáli před podnikem. Roxana svírala Aarona jako miminko v náručí a Zacker je oba zezadu objímal. Moc hezké. ,,Hele mladej. Běž se připravit. Asheron na tebe čeká v šatně. My se ti o ní postaráme." Jeho otec ho poslal pryč a já zůstala na pospas jim. ,,Izzáku, běž taky. My si tu popovídáme a pak přijdeme dolů." Něco zabrblal pod vousy, ale odešel. Já si dále prohlížela fotografie. Všichni byli od pohledu příjemní. Zahleděla jsem se na muže podobnému tomu, který mě ,,napadl" v hospodě. ,,To je nynější král. Tedy tady byl mladý. Podle datumu mu tady bylo třicet. Dnes oslavuje čtyřicetosm. Vždy na jeho narozeniny je uspořádán velký zápas. Šampionát. Bojuje se tu o místo nového šampióna." Roxana mi to velmi pěkně vysvětlila.
Zarazím se na místě. Úplně ztuhnu. Pár kroky přejdu k fotografii a srdce mi začne bušit jako o závod. Co to má doprdele být! ,,To je přece.." Dívala jsem se na fotografii, na které je moje maminka a v náručí svírá miminko. ,,Tuhle ženu si velmi nepamatuji. Myslím, že jsem s ní nikdy ani nemluvila. Zmizela i se svojí dcerkou ze dne na den. Tehdy byla partnerka-" V jejím vyprávění jí přerušil velmi hlasitý zvuk klaksonu. ,,Zápas začíná!" V téhle chvíli mi to bylo jedno. V hlavě mám jen jednu otázku a to proč je tu máma se mnou. A čí jako partnerka byla? Roxana mě vzala za ruku a vedla mě temnou chodbou do jiné místnosti. Uprostřed byl velký ring.
,,Dámy a pánové! Pohodlně se usaďte! Sáčky doufám máte všichni! Dnes to bude velmi ostré! Přivítejte naše Krále!"
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.