Na začátku, když jsem vám odhodlaně vykládala můj bídný život, dávala jsem vám rady do života. Kašlete na to. Život nemá smysl, pokud v něm nejste šťastní. Žijte každý den jako by byl poslední. Jinak můžete skončit jako já. Uběhl týden od daného incidentu. Za ten týden, jsem myslela, že se zhroutím. Netvrdím, že teď nejsem psychicky zhroucená troska hej? Silný pocit prázdnoty. Ten mám momentálně v srdci. Nejsem si jistá, jestli ještě vůbec srdce mám. V jednu chvílí jsem měla všechno a teď nemám zase nic. Lidé si často neváží toho co mají dokud to neztratí. Jak sobecké. Můj život se momentálně točí okolo kocoura, práce a Julii. Ano, mám novou spolubydlící. Julie za mnou před třemi dny přišla s tím, že musela dát maminku do ústavu a ona sama nemá kde bydlet. Čím se vyřešila moje situace. Na nájem jsem nebyla sama a vlastně vše jsme platili společně na půl. Jídlo, byt a dokonce zatím zvládáme platit i ošetřovatelku pro její maminku. Všechno mě bolí. U Mike jsem se neukázala. Stačila mu zpráva o tom, že se dostavím dnes. Neptal se. Nevěděl o tom co se tam stalo a to bylo jedině dobře. Unaveně si zívnu. Už ani nevím, kdy naposledy jsem spala celou noc. Možná bych měla poslechnout Julii a zajít si k nějakému odborníkovi. Dle jejích slov trpím depresemi. Haha. To není pravda. Jen nemám chuť žít a už nesnáším i ten sníh co padá venku. Sluníčko pomalu vylézá na oblohu. Další černý den. Tedy bílý.
,,Dobré ráno." Julie se směje každé ráno jako Sluníčko. Což je protivné. Opravdu velmi. ,,Dobré." Nevěnuji jí příliš dlouhý pohled. Hned by totiž podotkla, že mám zase špatnou náladu. ,,Mary, včera sis kupovala krabičku!" Podotkne na prázdnou krabičku od cigaret co leží na stole. Poslední dobou trošku víc kouřím. Krabička a půl denně, někdy dvě krabičky, to přece není tak hrozné ne? ,,Julie, běž se usmívat na lidi venku jo? Ty to možná ocenění. Co to je?" Obočí mi vystřelí nahoru. V dlani má malou krabičku. ,, Všechno nejlepší Mary Rose." Ach Bože. To ne. To už je dneska? Myslím, že je se mnou opravdu něco špatně. Začnu brečet jako malá holka. ,, Běž do háje,Julie.." Myslím, že si za těch pár dní na mě nálady zvykla. ,,Rozbal si to prosím." Vezmu si od ní krabičku,kterou otevřu. ,,Julie. Proč? Vždyť si ty peníze mohla dát za něco jiného." V krabičce byl moc pěkný křížek. ,, Prosimtě. Zašla jsem za kamarádem co takovéhle věci vyrábí. Mávne rukou. Tomu se musím opravdu zasmát. ,, Děkuji ti." Vytáhnu jí do objetí.
,, Konečně si se zasmála! A to není všechno. Obleč se a jdeme!" Mám na sobě ještě pyžamo. Proč nemůžu jít v pyžamu? Já vlastně nikam nechci hej.
,,A kam jdeme?" Obleču si první věcí co mi padnou do ruky. Odpověď nedostanu.
Kebaba necháme spokojeně spát, poslední dobou je tlustý. Jako vážně vypadá jako váleček. ,,Musím dneska do práce." Podotknu. ,, Neboj."Zakryla mi oči šátkem. Jak špatný pocit mám. Hodně špatný. Mám tu holku ráda opravdu jo. Přirostla mi k srdci. Byla jako já. Jen ona byla plná života a pořád se smála. Což mi občas vážně leze krkem. ,,Kde jsme?" Odkryla mi šátek. Nacházela jsem se u Mika. Všichni zborovně zakřičeli ,, Všechno nejlepší!" Stojím jako opařená. Jen to ne. Já nechci žádnou oslavu.
Samozřejmě nemohla chybět ta trapná písnička. ,,Dost!" Zaraženě koukají.
Běž jediného slova se otočím má podpatku a odcházím zase ven. Potřebuju cígo.,,Marry, co je?" Rozbrečím se jako malá holka. Zase. Pořád brečím. Furt. Mikovo objetí vždy pomohlo. Teď ne. ,,Miku,proč já?" Ano. Právě teď je čas na citlivou chvilku. ,, Holčičko.." Tiskne mě v pevném objetí a hladí po vlasech. ,,Nevím proč někoho jako jsi ty potkal tak těžký osud. Vždycky si se krásně smála,co se děje?"
,,Všechno je v háji, Miku. Úplně všechno. Můj zatracenej život byl fajn víš. Najednou do mýho života přišel někdo moc fajn a pak se to všechno podelalo,Miku. K čertu s Aaronem. K čertu s celým tím jejich klubek kurva. K čertu s celým mým hloupým životem. Já už nemám sílu na nic Miku."
Jeho sevření ještě zesílilo. ,,Mary já vůbec nevím o čem mluvíš. Pojď se mnou dovnitř. Všechno mi v klidu řekneš v zadu jo? Pojď, Mary."
Prosím! Posílejte mi své obrázky jak si představujete tetování Bloody Shooters. Už mi jeden krásný obrázek přišel! Velmi děkuji ještě jednou. Mám v plánu si je všechny uložit! Velmi to pro mě znamená. Mám vás velmi ráda!
ČTEŠ
Mary Rose & Aaron ✔️
Teen FictionZ jeho hlasu mě mrazilo a v mém mrzutém Světě byl najednou někdo kdo mi otravoval život víc než já jemu.