Chapter 45

2.1K 92 3
                                    

,,Potřebuju za Aaronen." Jeho výraz se změnil v jedné sekundě. ,, Tobě opravdu jeblo co? A to ti mám jako pomoct já?" Přikývnu. Chytne se za hlavu. Očividně usilovně přemýšlí. Jen si nejsem jistá jestli o tom jestli mi pomůže nebo zavolá na psychiatrii.
,, Víš, že se nám může něco stát?" Hah. Neboj to už mám taky vymyšlené. ,,Miku prosím. Nepůjdeme tam sami." Tiše zanadával. Ovšem,nakonec souhlasil. Samou radostí ho obejmu a vlepím mu pusu na tvář.

Stojíme venku před mým bytem a čekáme. Nemuseli jsme ani dlouho. I když Mike byl opravdu otravný s tím jeho vyptáváním kdo jako má ještě přijít.
David se tam zjevil jako duch. Což bylo s jeho velikostí obdivuhodné.  ,, Ráda tě vidím,Davide. Pomůžeš mi tedy?" Mike stal jako socha. Ještě aby ne. Ten chlap naháněl hrůzu. ,, Samozřejmě. Jsem ti k službám,Mary Rose." Tlesknu. Takže zatím to jde dobře.

,,Miku,tohle je David. Davide tohle je Mike.
Nemusíš se bát. On je takový zlatíčko. Takze,Davide..Kde je Aaron?"
Mike mrmlal nějaké poznámky kdežto David se jen podíval do telefonu a hned mi odpověděl kde je Aaron. V klubu. Výborně. To je přesně to místo kam bych chtěla hrozně ráda jít.

,,Jak se tam dostaneme?" Zamířime společně k autu jež patří Davidovi. ,,Dnes je zápas. Takže myslím, že dovnitř se dostaneme lehce. Ovšem,je tu malý háček." Jakej háček sakra. Vždyť v tom klubu bychom měli být v bezpečí ne?"

,, Bloody Shooters není jediný klub,ve kterém Aaron bojuje. Slyšeli jste někdy o Dark Crows?" Vypadám na to? Kurva ne. Nevím o čem to mele. Kurva to nestačí jeden klub debilů?

,, Když zabily minulého krále a nastoupil ten kretén co na trůně sedí do teď,spusta kluků odešla. Nevěřila mu. On není dobrý Král. Odešli a založili Dark Crows. Bojují mezi sebou už dlouho. Jen nikdo pořádně neví kdo z nich je ten víc zlej. Nikdy nikdo neviděl Krále z Dark Crows. Nikdy. Ani já."

Počkat...Moment. Nerozumím tomu. Fakt ne. ,, Chci tím říct, že když jsem odešel z Bloody Shooters, přestoupil jsem k nim. Kdežto Aaron hraje na obě dvě strany. Je členem obou klubů. Což se samozřejmě spoustě lidí nelíbí,ale nemůžou nic říct. Za prvé, Aaron je šampion, což se nezmění,dokud ho někdo neporazí. A za druhé, prošel zkouškou jak tam tak tam. Je jeden z prvních kdo si zasloužil obě tetování."

Pecka. Další věc,kterou mi neřekl a je dost podstatná. Co dalšího mi neřekl? Hádám, že těch tajemství má víc. Bože já sem úplně blbá. Zase jsem si naběhla s tím někomu věřit. ,, Musíme být velmi opatrní. Bylo by nejlepší kdyby ten mladík šel se mnou a ty jsi zůstala v autě. Po tom článku co vyšel.. Nechci zanedbat tvou bezpečnost. Slíbil jsem, že se ti nic nestane." 

Nemělo cenu s ním o tom polemizovat. Měl sice pravdu v tom, že zrovna oni by si mě mohli pěkné podat,i přes to bych byla radši kdybych tam šla s nima. Zatáčel do ulic ve kterých jsem snad nikdy nebyla. Byla jsem v neznámé části města. Nevím jestli mám být ráda nebo ne. Vypadalo to tu hrozně... Opravdu hrozně.

Zastavil před ještě více hrozivě vypadající budovou. Na ulici stály holky co jim bylo všechno vidět. Pochybní lidé snad na každém roku.
,, Zůstaň tady. A ty čekej u auta kdyby něco." Mike se na mě statečně podíval a vystoupil společně s Davidem.

Bylo to od něj tak statečné. Všechno co mě oba dělají. Může se jim tam cokoliv stát. Jen kvůli mě. Mike při mě stál vždycky. Ať už jsem byla v sebevětším průšvihu,on mi pomohl. Hojil mi jizvy i srdce...
Za nedlouho se venku objevil David, který se předtím ztratil v davu lidí. Táhl za sebou Aarona.

Přesně tohle je ten okamžik kdy i on zlomil moje srdce. Objímal rukou krásnou dívku. Byla mnohem krásnější než jaká koliv. Byla prostě úžasná. Jenže já se ho zeptat musím.

Vystoupím z auta. Cítím jak mi po tváři stékají slzy. ,,Mary Rose.." Mike se mě snaží zastavit slovy, ovšem on sám chápe, že musím. Zpozoruje mne. Pustí tu černovlásku a rozejde se mým směrem.

,,Mary,co tady děláš? Proč si tu?" Má dlaň přistane na jeho tváři. ,,Si takový hajzl." Mám vztek. Je mi smutno, je mi hrozně..
,, Přišla jsem abych ti řekla, že tě miluju. A nechci bez tebe být,ale ty už máš jinou náhradu. A nedivím se ti. Je krásná. Proto se tě zeptám jen na jednu jedinou věc a pak se už nikdy neuvidíme.... To ty jsi to řekl do novin? Ty jsi jim napráskal, že ten posranej Král je můj otec? A nelži mi. Alespoň jednou mi řekni pravdu. Prosím."

Díval se na mě s otevřenou pusou. ,,Mary já sem.... Já.." Bylo mi to naprosto jasné. Přetekl můj pohár.
,, Proč si mi to udělal,Aarone? Dala jsem ti všechno co jsi po mě chtěl. Nechala jsem tě aby jsi mi popletl hlavu...Zamilovala jsem se do tebe.  Proč si mi to udělal?" Chytil mé ruce. ,,Mary prosím. Chci ti to vysvětlit,ale tady to nejde. Já sem neměl na vybranou chápeš?"

Vytrhnu se z jeho sevření. ,, Vždycky máme kurva na výběr. Vždycky!"
Obmotali se okolo mě něčí ruce. Mike.
,, Měli bychom jít,Mary."

,,Mary Rose!" Aaronuv hlas mě na chvíli zastaví. Otočím se. Ve tváři měl smutek.
,, Odpusť mi to Mary Rose. Miluju tě."

Mary Rose & Aaron ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat