Chapter 21

2.5K 111 8
                                    

!!!!!!!!!!Mám pro vás upozornění! Jeden můj velmi dobrý kamarád nabízí práci grafika! Pokud by měl někdo zájem o obálku nebo o cokoliv jiného napište mi a já vám dám kontakt na něj. Vlastní i WP účet. Je velmi šikovný! !!!!!!

Uprostřed ringu se zjevil on. Měl skvěle padnoucí oblek a na tváří mu hrál úsměv. Sakra tohle celé je velmi divné. Opravdu velmi. Seděli jsme v první řadě, měla jsem na něj skvělý výhled. ,,Děkuji všem, že tu dnes jste. Abychom společně oslavily mé stáří." Sálem se rozlehl smích a pískání. ,,Přeji mým chlapcům hodně štěstí. Ať vyhraje ten nejlepší. Vyhraj s hrdostí! Prohraj se ctí!" Celý sál bouřlivě křičel. Adrenalin by se tu dal krájet. ,,Tady máš sáček." Roxana mi podala papírový sáček. Ostatně viděla jsem tu okolo dost lidí co ho měli. Tázavě se na ní podívám. ,,Měj ho u sebe. Věř mi. Já když tu byla poprvé, zvracela jsem venku do popelnice." Můj výraz značí jediné. Chci pryč. Upřímně kdybych věděla jak moc hnusné to bude. Jak můžou tohle dělat. Vdyť je to odporné. Jeden kluk střídal dalšího a dalšího. Neměla jsem nutkání zvracet. Zatím. Krev byla všude a upřímně mi nebylo zrovna příjemne vidět jak se dva kluci mlátí hlava nehlava. 

,,A nyní přivítejte dalšího vyzyvatele! Lukas aneb Rytíř Soumraku!" Tohohle týpka si pamatuju. Dal mi facku. A koho, že vyzval??" Na můj vkus ten moderátor příliš křičel. Ovšem překřičet tak hlasitý dav lidí musí dát práci. ,,Do levého rohu nastupuje náš všem známí...... Aaron Stone Bůh Smrti!" Můj dech se zastavil. Stál tam s odhalenou hrudí. Ach Bože! Myslím, že jsem umřela. Přes celá záda se mu táhlo tetovaní typické pro ně. Rudý luk a modrý šíp. Byla to krása. On sám byl jako Bůh. Dokonalé tělo prostě tož tutaj toto. ,,Je jako jeho otec. Mohla jsem být proti,ale je tu tradice." Roxana měla úsměv na tváři. Hrdý úsměv. Ozval se klakson. Oči jsem měla nalepené na něm. Srdce mi velmi nebezpečně tlouklo. Ok. Myslím, že je mi špatně. Je tu hrozně dusno. Velmi vydýchaný vzduch. Jejich zápas vypadal spíš jako vyřizování účtů. Aaron nadělil tomu druhému jednu ránu do obličeje a druhou přímo na žaludek. Luk, pokus si pamatuji dobře, to očividně nevydržel, taky kdo by se nepozvracel po takové ráně na žaludek. Polkla jsem. Byla menší pauza a já si přála konec. Tenhle zápas by v těch všech nejbrutálnější. 

Jak to tak bývá. Nejsem jediná kdo se tu dneska pozvracel, takže alespoň něco pozitivního ne? Ještě, že mám ten sáček. Cítím jak mi někdo drží vlasy. Potřebuji na vzduch. Díky Bohu za osudovou a poslední ránu, který poslala toho chudáka k zemi. Cítila jsem lítost. I přes to, že mi vrazil a byl sprostý, momentálně mi ho bylo velmi líto. Byl dobitý jako žito. Obličej celý od krve. Aaron tu jasně ukázal jaký je. Je nelítostný. Někdo jako on nepatří k někomu jako jsem já. Ani jeden totiž neznáme city. Bez jakéhokoli soucitu ho skoro přizabil jen aby vyhrál. Moje mínění o nich možná nebylo zase tak špatné. Nejspíš jsem nespletla.

 ,,Musím na vzduch." Zvednu se a bez dalších slov se protlačím k východu. Sáček vyhodím venku do koše. Sednu si a opřu se o zeď. Neměla jsem sem chodit. Pokud tohle ostatním holkám nevadí, mě rozhodně ano. Tohle není nic pro mě. Zapálím si cigaretu a snažím se uklidnit jak svůj žaludek tak srdce. Proč zrovna teď? Já teď nechci brečet! No do háje. Slzy se mi kutáleli po tvářích. Mám v hlavě tolik otázek. ,,Jsi v pořádku,holčičko?" Kde se vzala tu se vzala Aaronova maminka. ,,Jo to je v pohodě. Budu v pohodě." Opravdu nechci aby mě viděla brečet. Já sakra nebrečím,když nemusím!  ,,Opravdu? Mám zavolat Aarona?" Myslím, že už nemusí. Zjevil se tu sám. Oblečený, ovšem neošetřený. ,,Mary Rose.." ,,Teď ne, Aarone. Já půjdu domů ano? Jen.. U těch fotek jste mi povídala o té ženě. Prosím vás, jmenovala se Alice?" Přikývla. ,,Ano jak to-" Nenechala jsem jí to ani dopovědět. Chtělo se mi hrozně brečet. ,,A čí byla partnerka. A to dítě?" Slz bylo víc a víc. ,,Nynějšího Krále. Holčičko proč se na to ptáš?" 

Krále. Takže proto mi sahal na přívěsek od matky. Do prdele! Se vším! Neřekla jsem ani slovo a jednoduše utekla. Aaron se mne snažil zastavil. Jasně mu oznamuji ať mě nechá na pokoji. Tohle ne. Já nechci být spojována s nimi. Strhnu si přívěsek z krku a hodím ho Aaronovi se slovy ať ho laskavě vrátí tomu jejich úžasnému Králi. K čertu se vším! S Aaronem s celým Bloody Shooters i se Světem!

Mary Rose & Aaron ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat