Na dole ważna notatka!
Wziął mnie na ręce i położył na takim
Jakby łóżku. Po około 10 minutach czułam się już dobrze.
-Możemy robić dalsze badania?
Bartek zapytał układając coś w koszyku
-Tak, mm mam do ciebie pytanie bo zazwyczaj to pielęgniarki robiły to czemu ty to robisz?
Zapytałam nie powiem ciekawiło mnie to bo zazwyczaj to pielęgniarki pobierały krew i robiły takie podstawowe badania.
-Nie mam narazie dużo pacjentów więc czemu by nie? A po drugie tu są zjebane pielęgniarki one by ci wbiły tą igle nawet nie w żyłę wiec. A ja cie lubię i nie chce żeby ci wbijały 5 razy igłę.
Teraz to ja rozumiem zresztą tu są jakieś powalone pielęgniarki. Tylko jedna jest taka fajna ona jest na dziecięcym oddziale ale raz przyszła do mnie i była zajebista. Gadałyśmy sobie i żartowaliśmy ale tylko chwilkę bo musiała iść na swój oddział. A każda inna która do mnie przychodzi jest tak wredna i sukowata ze to hit. Jest jeszcze taka jedna młoda ma około 20 lat? Może więcej oliwek ze studiuje jeszcze i podrywa Bartka. Jest straszną tipsiarą niektórzy mogą się zdziwić ale tak. A ona nie wiem ze on jest gejem ale jest zajekurwiaście przystojnyWygląda młodo ale ma chyba z 24 albo 25 lat nie wiem dokładnie. Ma zajebiste oczy ogólnie nie chodzi w kolczyku w pracy ale jak mi powiedział że ma to ubłagała go żeby włożył i od tego czasu nosi.
-A to dobrze też nie lubię tych pielęgniarek, mmm operacje mam w piątek tak?
Zapytałam bo nie jestem pewna a dziś jest czwartek
-Tak
Powiedział
-Okej teraz usiądź a ja ci zmierzę ciśnienie.
Usiadłam na tym łóżku a Bartek założył mi ciśnieniomierz na rękę i coś tam poklikał i zaczęło pompować. Ogólnie ta tipsiara codziennie podlizuje się do niego to już jest obleśne na przykład jak Bartek jest u mnie i ze mną gada albo sobie siedzi to ona przychodzi idzie do łóżka obok mojego i specjalnie się wypina a Maciek i ja wybuchamy zawsze śmiechem ona myśli ze on na nią poleci a to jest takie żałosne ze masakra. Maciek wyszedł wtedy kiedy miałam usiąść bo Bartek go o to poprosił i mam nadzieje że nie jest zły za to ze mam taki dobry kontakt z moim ,,lekarzem,, chociaż serio jeta dobry w swojej robocie. Zawsze jak mnie coś bolało czy coś to mi dawał leki przeciw bukowe albo ze mną wychodził na dwór jak mi odbijało hah.
-I co wszystko w porządku?
Zapytałam zdejmując to coś z ręki.
-Tak wszystko jest okej teraz tylko potrzebuje twojego moczu
Powiedział poważnie
-Serio
Zaśmiałam się na samą myśl
-Tak to są zwykle badania tylko musisz mi to dostarczyć na teraz bo jak powiem że masz jutro operacje to w laboratorium zajmie im to około 3h wiec muszę mieć czas na przygotowanie wszystkiego.
-Okej a teraz mogę iść?
Kiwną głową i podszedł do takiego jakby blatu i zaczną sprzątać. A ja wyszłam z tego pomieszczenia gdzie czekał na mnie Maciek.
-Idziemy?
Nie zwrócił na mnie uwagi tylko uśmiechał się do telefonu jak chciałam spojrzeć ci robi to zobaczyłam ze pisze z tą pielęgniarką! Co za huj jebany!
-Co ty sobie wyobrażasz co?! Że będziesz się z nią spotykać?
Pokazałam na telefon
-Z tą tipsiarą?! A zresztą rób co chcesz! Pierdol się wychodzę z tego popierdolonego szpitala
Poszłam w stronę sali weszłam do niej i zaczęłam ubierać kurtkę a do sali wszedł Maciek
-Jezu o co robisz drame że z nią pisze
Nie będę się do niego odzywać to go najbardziej zaboli. Zmieniłam kapcie na buty wyciągnęłam z jego kurtki papierosy ale tak żeby nie zobaczył.
-Oliwa możesz się odezwać?
Ominęła go i wyszłam ze szpitala
-Oliwia! Do kurwy nędzy chodź tu! Masz tu w tej chwili przyjść!
Nic nie odpowiedziałam tylko szlam dalej. Słyszałam że biegnie za mną poczułam mocny uścisk na ramieniu i po chwili zostałam gwałtownie odwrócona. Maciek trzymał mnie strasznie mocno za ramie
-Nie rozumiesz jak się do ciebie mówi?!************************************Dziś nie za krótki nie za długi rozdział mam nadzieje ze się podobał. Mam do was bardo ważną wiadomość otóż rozdziały będą pojawiać się tylko w piątki ponieważ mam za dużo nauki i nie wyrabiam z pisaniem w wakacje zapewne będzie więcej rozdziałów. Do zobaczenia Elo
CZYTASZ
Uprowadzona
Teen FictionZanim zaczniesz czytać, przeczytaj dwa ostatnie rozdziały! Jest to historia 17 letniej Oliwii uprowadzonej przez swojego ojca. Została zabrana do domu przez jednego z chłopaków którzy pożyczają pieniądze jej ojcu na narkotyki. Jak potoczy się histo...