Umar memasukkan bagasinya ke dalam bonet keretanya.Selepas itu,dia menghampiri Bunga,Umairah dan Puan Ummi Khadijah."Umi,Umar pergi dulu.Sebelum tu,Umar nak pesan sikit.Jaga Umai dengan Alysa elok-elok.Jangan buat kerja berat-berat,Ummi bukannya sihat sangat.Lagi satu,Umi suruh budak kecik ni buat kerja jugak.Malas jer kerja."Kata Umar sambil mencubit pipi Umairah.
"Sakit lah.Umai bukan malas la tapi tak rajin"marah Umairah sambil mengosok pipinya.
"Ye lah tu.Honey,jaga diri tau.Apa-apa honey call jer.Rindu pun call.Dan hubby nak honey tahu yang I LOVE YOU"kata Umar sambil mengenyit matanya.Bunga tersenyum malu.
Umairah berdeham."Umi,banyak semut la dekat sini.Jom masuk"Umairah menarik lengan Puan Ummi Khadijah.
Tinggallah mereka berdua sahaja."Hubby,jangan pergi lama-lama tau.Honey risau."
"Ala sebulan jer"selamba Umar.Bunga terkejut lantas mencubit lengan Umar."Sakitlah honey.Hubby gurau jer.Hubby janji habis jer kerja hubby,hubby terus balik"
"Betul ni??"Umar mengangguk.
"Bosanlah hubby tak da nanti.Tak da siapa nak usik honey.Tak da la bantal peluk yang busuk malam ni"Umar ketawa.
"Honey,jangan la macam ni.Tak pasal-pasal hubby tak jadi pergi"
"Hubby,honey cuba untuk faham kerja hubby.Dah la,hubby dah lewat ni.Nanti kawan-kawan hubby tunggu pulak."
"Halau ke??"Bunga mengeleng.
"Tak la.Honey kesian kat kawan-kawan hubby jer"
"Hubby,honey tak kesian??"Bunga menjeling.
"Okey,tapi sebelum tu"Umar menunjukkan pipi kiri dan kanannya."Kiss dulu"Bunga menolak lembut pipi Umar.
"Tak nak la.Nanti Umi dengan Umai nampak lah"
"So,kalau tempat tak dak orang,boleh la"Umar tersenyum kambing sambil mengangkat keningnya.
Bunga menjeling."Mengada"Umar mencapai tangan Bunga.
"Take care.Tunggu hubby ye"Bunga mengangguk.Umar melepaskan tangan Bunga.Umar masuk ke dalam perut keretanya.
Kereta Umar keluar daripada kediaman rumah mereka.Bunga melambai tangannya kepada Umar.
YOU ARE READING
My Sweet Heart(Complete)
Storie d'amorePertemuan demi pertemuan,terdetik sesuatu rasa di hati Umar.Perasaan yang sukar ia jangkakan.Hatinya juga mengatakan bahawa Bunga adalah jodohnya. Bunga,sebenarnya saya pun tak tahu macam mana saya boleh jatuh cinta pada awak.Awak dah berjaya jatuhk...