BAB 46

59 2 0
                                    

Bunga melangkah masuk ke hotel.Salah seorang pekerja perempuan menghampirinya."Hai,Puan.Hari ni ada meeting kan"

"Meeting?? Saya tak tahu pun" tanya Bunga dengan pelik.

"Ohh,saya ingat Ibu bagitahu Puan.Tak la macam meeting sangat.Ibu cakap ibu nak kenalkan CEO baru hotel ni"Gelaran ibu kepada Puan Ummi Kartini pada semua pekerja.Puan Ummi Kartini juga menganggap mereka seperti anak sendiri.Bunga hanya mengangguk faham.

" Jom la kita pergi bilik meeting "

_______________________________

"Puan agak-agak hensem tak bigboss baru kita??" Bunga hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu.Puan Ummi Kartini memasuki bilik mesyuarat.

"Assalamualaikum, semua.Ibu yakin kamu semua dah tahukan tujuan ibu suruh korang datang sini.Sebenarnya, CEO hotel ni anak saudara ibu." Puan Ummi Kartini melihat jam tangannya."Kejap ye,dia dah on the way"

Tiba-tiba, pintu bilik mesyuarat terbuka.Bunga terkaku apabila melihat seseorang yang amat dia kenali."Sorry I late"

"Sini kenalkan diri" Puan Ummi Kartini menarik tangan Umar.

"Hai,saya Umar,CEO baru hotel ni.Harap korang boleh bekerjasama dengan saya" Mata Umar melihat Bunga yang sedang menunduk.

"Umar,kenalkan ini Alysa.Dia yang akan tolong Umar nanti" Bunga hanya tersenyum tawar.

________________________________

Bunga memasuki pejabat Puan Ummi Kartini. "Ibu,apa semua ni??" tanya Bunga dengan marah."Ibu tahukan Alysa masih tak ready nak jumpa dia"

"Bila Alysa nak ready??Seminggu??Sebulan??Setahun??" Puan Ummi Kartini mengeluh."Alysa, ibu rasa baik Alysa berbaik semula dengan Umar.Umar yang merayu dekat ibu untuk pujuk Alysa semula."

"Sara macam mana??"

"Alysa, nusyuk seorang isteri yang keluar tanpa kebenaran suami dan tinggal berjauhan."

"Tengok la dulu" Alysa melihat ke arah lain.Air matanya hampir menitis.

My Sweet Heart(Complete)Where stories live. Discover now