BAB 13

39 6 0
                                    

Bunga mengingati peristiwa semalam.

Sejak Umar kenal Alysa,Umi tengok dia ceria sangat.Terima Kasih,Alysa.Lega hati Umi sekarang.

***********************************

"Umi,Umar tak pernah bercinta ke??"tanya Bunga.

"Ada satu peristiwa yang membuatkan dia takut sangat nak dekati perempuan.Tapi bila dia dah jumpa Alysa,Umi yakin perasaan takut tu dia buang jauh-jauh."

*********************************

Jadi betullah apa yang Umar pernah bagitahu aku dulu,dia takut untuk bercinta .Sekarang adalah Aqilah,aku kena bagitahu dia yang aku akan berkahwin dengan orang yang dia sukai,Umar.

______________________________

"Ada apa korang nak jumpa aku??"Aqilah menjadi malu-malu kucing apabila melihat Umar berada di hadapannya.

Bunga menarik nafas dalam-dalam.Dia tahu Aqilah akan memarahinya tapi dia rasa lebih baik dia memberitahu Aqilah."Aku nak kahwin"

"Seriously.Tahniah.Dengan siapa,wei??Senyap-senyap kau bercinta,bukan nak bagitahu aku"teruja Aqilah.Bunga melihat Umar dan Umar mengangguk.

"Dengan orang tepi aku"

"What!!??Ehh,kau tahu kan yang aku crush dekat dia.Asal kau nak kahwin dengan dia."marah Aqilah.

"Qila,aku nak minta maaf,aku pun tak tahu benda ni boleh jadi macam ni.Dia yang lamar aku,siap bawa aku pergi jumpa mak dia lagi"

"Ohh,kau nak kata yang kau bahagia sekarang ni??Puas rampas hak orang??Aku benci lah perempuan macam ni."marah Aqilah.Dia meninggalkan Bunga dan Umar.

Umar menghampiri Bunga."Sabar,okey??"

My Sweet Heart(Complete)Where stories live. Discover now