BAB 53

88 3 0
                                    

Bunga termenung sambil melihat permandangan di luar tingkap.Badannya masih sakit-sakit akibat dipukul.

***********************************

Sara memasuki bilik kurungan tersebut. Dia menghampiri Bunga. "Hai,madu.Lama tak jumpa.Last kita jumpa time kau kena ha...opss tersasul pulak.Benda yang lepas jangan dikenang,kan sayang" Tangan Sara mengusap pipi Umar sambil tersenyum sinis,melihat muka gerun Bunga.

"Aku tak takut la dengan kau.Ehh,kau nak bunuh aku,bunuh jer la.Tak payah nak siksa aku dan Umar" tegas Bunga.

"Wauu,takutnya.Bunga,Bunga.Aku nak suami kau tengok macam mana tersiksanya kau bila malaikat maut cabut nyawa kau" sinis Sara.Sara mencapai sebatang kayu lalu dihentak di belakang badan Bunga.Bunga mengetap gigi untuk menahan kesakitan.

"Sara!!!" jerkah Umar."Jangan bunuh dia.Bunuh aku"Sara menghentikan perbuatannya.Dia mendekati Umar.

"Mana boleh I bunuh you.Kalau I bunuh you,siapa nak kahwin dengan I??Hrmm.." Umar mendegus kecil.

"Kau ingat kau dah hebat sangat??Ehh,satu hari nanti,biar Allah tunjuk pada kau.Masa tu jangan datang melutut pada aku"

"What??Sedar diri you dulu sebelum nak kauseling I.Dulu boleh jer pegang-pegang tangan I." sindir Sara.

"I anggap you ni sepupu I jer"

"Sepupu??Habis tu hari tu?? Yang you lamar I??" Umar mengeleng.

"Itu sebab I nak jeleskan Bunga. Sebab I syak dia suka I.Jujur I cakap,I cintakan Bunga bukan you" Dada Sara berombak menahan marah.Sara menghampiri Bunga dan menarik tudung Bunga.

"Aku benci kau.Kau patut mati" Sara menghentak kepala Bunga di dinding.

***********************************

Bahu Bunga dicuit."Berangan apa tu??"Bunga menoleh dan tersenyum melihat Umar.

"Tak de apa.Cuma teringatkan sesuatu" Sayu Bunga.Umar memeluk bahu Bunga.

"Honey,jangan la fikir sangat,okey??" Bunga mengangguk.Umar mencium pipi Bunga. Bunga menampar lembut pipi Umar.

"Hubby ni,suka ambil kesempatan dalam kesepitan"marah Bunga.

" I love you"Umar mengelip matanya. Bunga hanya membalas dengan senyuman.

My Sweet Heart(Complete)Where stories live. Discover now