6. Bölüm.

1.5K 101 9
                                    





           Ateş Kuşunun yeni bölümü ile yine sizlerleyim. Her zaman olduğu gibi yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Hiyalerimden haberdar olmak için lütfen "Takip" tuşuna basın. gelecek bölümde görüşmek üzere.

Sinan, kolunu çekiştiren arkadaşına şaşkın gözler ile baktı. Onun ne yapmak istediğini anlamamıştı. Doğan bir anda koluna yapışmıştı ve bir şeyler fısıldıyordu. Kalabalık içinde birbirlerini anca duyabiliyorken, arkadaşının fısıltı ile söylediklerini kesinlikle anlamamıştı.

"Ne oldu Doğan? Kolumu niye çekiştirip duruyorsun? Bir sakin ol dostum."

Doğan kaşlarını çatarak arkadaşına baktı.

"Yarım saattir sana hayatımın kadınını buldum diyorum! Sağır mısın Sinan?"

"Şaka mı yapıyorsun? Bu gürültüde senin fısıltını nasıl duyabilirim ki. Sen? Sen hayatımın kadını mı dedin? Hani nerede? Kim o kadın hemen gösteriyorsun dostum."

Doğan şapşal bir gülümseme ile kapıya doğru baktı.

"Kapıda."

Sinan arkadaşının baktığı yöne bakışlarını çevirdiğinde, salona giren üç bayanı gördü. Bir anda yüzünde muzip bir gülümseme oluştu. Gelen kızları tanıdığını belli etmeden arkadaşına döndü.

"Hangisi?"

Doğan baygın bakışlar ile genç kızı süzüyordu.

"Kırmızı elbiseli olan. Sinan, ben bu kıza çarpıldım. Sana demiştim değil mi? Hayatımın kadını beni burada bekliyor diye. Bak, gördün mü? Demek, o çağırmış beni buraya."

Sinan arkadaşının omzunu dostça sıktı. Muzip gülümsemesini zorlukla sakladı ve ciddi bir tavır sergileyerek, Doğan'a en can alıcı soruyu sordu.

"Tamam dostum. Sakin ol. Peki hayatının kadını ile nasıl tanışmayı düşünüyorsun?"

Doğan'ın yüzündeki şapşal ifade, yerini bir anda hüzne terk etti. Umutsuzluk içinde başını iki yana salladı.

"Bilmiyorum Sinan. Kızın yanına gidip, size ilk görüşte aşık oldum dersem kesin beni ya playboy ya da sapık zanneder. Ama bir çaresini bulmak zorundayım. Belli etmeden onu izleyeceğim ve ortak arkadaşlarımızın olması için Allah'a yalvaracağım."

Sinan, o sırada yanlarından gülüşerek geçen kızlara döndü.

"Selin! Dilara!"

Selin, Dilara ve İrem onlara seslenen Sinan'ı görünce, gülümseyerek Sinan ile Doğan'ın yanına geldiler.

"Tekrar merhaba hanımlar. Size çok ama çok hoş olduğunuzu benden önce söyleyen biri oldu mu?"

Üç kız, Sinan'ın iltifatını karşısında utanarak gülümsediler. Sinan, Dilara ve Selin'in yanlarında duran ve diğerleri gibi oldukça güzel ve alımlı olan genç kıza elini uzattı.

"Merhaba. Bu güzel bayanlar bizi tanıştırmayı unuttuğu için üzgünüm. Ben Sinan."

"Hiç önemli değil. Ben de İrem. Tanıştığıma memnun oldum Sinan."

Sinan, İrem'e gülümseyerek cevap verdi.

"Bende memnun oldum İrem."

Daha sonra, yanında tanıştırılmak için heyecan içinde bekleyen Doğan'ı işaret ederek,

"Sizi can dostum Doğan ile tanıştırayım. Hem çocukluk arkadaşım hem de iş ortağım." dedikten sonra, arkadaşını üç bayan ile tek tek tanıştırdı.

Ateş KuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin