Chcę was zapytać o opinię. W najbliższym czasie zamierzam opublikować nową książkę, ale nie mogę zdecydować którą. Każda z nich pojawi się na moim profilu, ale wy zdecydujecie która pierwsza:
1. Ponaduzdolniona. Tom I
Prolog:Dawno temu, jeszcze kiedy władzę najwyższą sprawowali królowie, na Ziemię spadł meteoryt. Promieniowanie zmieniło okolicznych mieszkańców w magów. Kilkanaście lat później zaczęto nazywać ich Uzdolnionymi. Jednak nie każdy Uzdolniony miał jedną moc (lub żywioł). Zdarzali się Uzdolnieni z dwoma czy trzema mocami. Tych nazwano Mocarzami. Niestety, kiedy Uzdolnieni zaczęli zakochiwać w Mocarzach, powstał nowy szczep magów. Z połączeń takich powstali Ponadzudolnieni. Mieli oni więcej niż cztery moce, zazwyczaj wszystkie żywioły i różne inne talenty. Dlatego, kiedy ludzie dowiedzieli się że mogą zabrać magię Ponaduzdolnionym, zaczęli ich zabijać, polować na nich. W ten sposób w kilka tygodni Ponaduzdolnieni prawie całkiem zniknęli z powierzchni Ziemi.
2. Akademia Wilczych Mocy
Prolog:Kendra' s pov.
Mam na imię Kendra. Kendra Slowhall. Jestem Alfą wody stada wilczyc. Samych wilczyc. Nie uznajemy Więzi Przeznaczenia. Włącznie ze mną jest nas 7. Kolejno według stopnia są to :
Kendra - ja Alfa wody
Har i Mel Lightwood - Bety
Char Dark - Gamma
Sam Frostwood - Delta
Liv Flower - Omega
Nic Hilman - Omega
Olivia i Nicole są nowe. Liv straciła stado w wyniku wojny, a Nic opuściła swoje z własnej woli. Bliźniaczki Melody i Harmony to Bety od urodzenia, swoje stanowiska zawdzięczają rodzicom, którzy przekazali mi je do pomocy. Charlotte to Gamma, ale nie od urodzenia, po prostu świetnie się targuje i można jej zaufać. Samantha została Deltą zupełnie przypadkiem. Jutro rozpoczynamy naukę w ESW.
Saratea' s pov.
Jestem Saratea Light, Alfa ognia stada wilczyc. Jest nas 7. Imiona:
Saratea Light - Alfa ognia
Ann Fasthand - Beta
Aud Chase - Beta
Lili Firewood - Gamma
Jas Moon - Delta
Jenny Moon - Omega
Jes Moon - Omega
Trojaczki to ofiary zemsty. Bety mają ten stopień od początku, tak jak Gamma. Nie wierzymy w Bratnie Dusze. Jutro idziemy do szkoły dla wilkołaków.
Patricia' s pov.
Alfa ziemi? To ja, Patricia Larsen. Alfa wilczyc ziemi. Wataha liczy siedem osób:
Patricia Larsen - Alfa ziemi
Tris Fasthall - Beta
Eliz Hall - Beta
Em Cooper - Gamma
Kate Ill - Delta
Kim Scott - Omega
Angel Nickelson - Omega
Bety to moje przyjaciółki z podstawówki. Emma dołączyła do nas jako 15- letnia zdezorientowana dziewczynka. Katherine nie miała watahy, była samotnikiem. Angelica i Kimberly to nowicjuszki w świecie wilków. Bratnie Dusze to bzdura. Jutro całą siódemką udajemy się do elitarnej szkoły. Czuję kłopoty...
CZYTASZ
Ulubienica Godryka ✔
FanfictionLily i James Potter nigdy do końca nie zaufali Peterowi. Dzięki temu uciekli Voldemortowi sprzed nosa, z dwójką małych dzieci. Bliźniakami Harrym i Hadley. Co się stało z tą dwójką? Czy Ten Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać da sobie spokój z przepo...