Dwa dni później:
Pov Wersow:Karol cały czas gada tylko o dziewczynie Krzycha, jaka Ona jest ładna i mądra. Jak w wigilię wyskoczył z tymi kluczami do domu ekipy myślałam, że wybuchnę. Co to jest przytułek dla bezdomnych? Ona nie należy do ekipy więc nie ma prawa tutaj mieszkać. Próbowałam mu przetłumaczyć, ale na darmo. Postanowiłam się już więcej nie odzywać na temat tej dziewczyny, przeciwnie mam zamiar się z nią zaprzyjaźnić. Wszystko po to, aby pilnować Karola bo jeszcze się w niej zakocha.
Pov Friz:
Święta, święta i po świętach. Wstaliśmy dziś z ekipą o 04:30, każda minuta się liczy. Krzychu, wczoraj z Alą i jej rodzicami pojechał w góry do jej babci, jutro wieczorem wracają. Postanowiliśmy zrobić mu niespodziankę i zrobić remont w jego pokoju, przystosować go dla trzech osób. Po śniadaniu zabraliśmy się do pracy, na początek musieliśmy wszystko wynieść z pokoju. Pomalować na nowo ściany, posprzątać po malowaniu, umyć podłogę, okna. Jesteśmy padnięci, ale nie możemy się teraz poddać nie na półmetku. Jedziemy do sklepu na zakupy, kupujemy wszystkie potrzebne rzeczy, czyli nowe łóżko, pościel, firanki, łóżeczko itd. Pakujemy wszystkie zakupione rzeczy na naszego dostawczaka i wracamy, na samą myśl o wnoszeniu tego na górę jest mi nie dobrze. Odpuszczamy na dziś i kładziemy się spać.
Następnego dnia wstajemy o szóstej i bierzemy się ostro do pracy, dziś wieczorem nasze gołąbeczki wracają. Popołudniem mogę powiedzieć skończyliśmy, ustawiamy ukryte kamery, aby zarejestrowały ich reakcję. O 16:30 wraca Krzychu, siedzimy wszyscy w salonie udając, że nagrywane, aby nie nabrał podejrzeń.
- Przyjechali- informuje Mini majk wyglądają przez okno.
- Siema- słychać głos Kamila.
- Cześć- odpowiada wykończeni.
- Co Wy tacy padnięci?
- Nagrywarki wykańczają.
- Ala zostaje dzisiaj na noc.
- Super, kolejna kobitka- cieszy się Wersow. Ja też się cieszę reakcją obojga będzie bezcenna, siadają z nami w salonie. Rozmawiamy, śmiejemy się, bardziej poznajemy, Ale. Opowiada nam o swojej pasji, jaką jest fotografia, o swoich zagranicznych wyjazdach. Później udają do swojego nowego pokoju.Pov Krzychu:
Otwieram drzwi do swojego pokoju i mnie zatyka, to nie jest mój pokój.
To jest, sami oceńcie:
40 głosów- kolejny rozdział
Komentujesz- motywujesz
CZYTASZ
Stworzeni dla siebie
FanfictionCześć. Zapraszam bardzo serdecznie na moją opowieść o PoczciwyKrzychu pt. "Stworzeni dla siebie". Książka pisana będzie z perspektyw różnych bohaterów a wystąpią: ● Alicja ( Ala) Majcher ● Poczciwy Krzychu ● Friz ● Wersow ● Minimajk ●Tromba ●Wuje...