To już jest koniec, ale tej książki, a nie Caro w ogóle. Po prostu mój Hype na świat DC na chwilę obecną minął, ale nie mamy przecież żadnej gwarancji, że nie wróci, prawda?
Na pewno oficjalne jest to, że Get Insane kończy się na 135 rozdziałach + to (wow, chciało ci się aż tyle pisać? No, jak widać)
Dla mnie Juliet Caro to nie tylko postać. To stan umysłu. To wewnętrzna wariatka, która nie umie zachować powagi, która każe się śmiać z rzeczy, które nie są śmieszne. To pojebany głos w głowie, który podsuwa jakieś chore myśli, to wewnętrzny narrator życia. Dla mnie JC to życie i na pewno o niej nie zapomnę zbyt szybko. Wy mówicie, że będziecie tęsknić, że utożsamiacie się z Caro. A ja? Ja chyba jestem Caro i nie wiem, czy to dobrze xD
Parę wyjaśnień lub spekulacji
♦♥♦ Cytując Juliet Caro :
''Witamy w Gotham, gdzie dzieją się cuda. Gdzie nikt tak naprawdę nigdy nie umiera. Nasz własny, pieprzony Disneyland!''
♦♥♦ Także ten. Jak wyjaśniła nasza bohaterka, nie mamy żadnej pewności, że ci, co nie żyją, nie żyją. Trochę creepy, ale tak było nawet w serialu ''Gotham'', więc ten cytat nie wziął się z powietrza.
♦♥♦ Juliet nie przyjęła oświadczyn Jokera, ale nie zdjęła pierścionka zaręczynowego od Niego. Czy to znaczy, że JC zostanie Panią J, czy że nie? No właśnie nie wiadomo (jak na razie). Caro jest całe życie na emocjonalnym rollercoasterze, tak samo jak Jaszczur i D są całe życie na haju.
♦♥♦ Nie wiadomo, jakie są relacje JC i Pingwina po pamiętnej nocy w klubie Karakana. Ptasiu jest burmistrzem i chronił Caro przed pierdlem, a teraz nic już nie jest oczywiste, bo po co.
♦♥♦ Pytanie za milion złotych: Dlaczego Riddler/Ed Nygma nigdy nie spotkał się z Juliet po natknięciu się na nią w uliczce, skoro tak bardzo mu zależało na jej pomocy? Odpowiedź brzmi: Nie wiadomo. To zagadka...
♦♥♦ Caro i J coś tam do siebie czują, ale nie w ten sposób, co normalni ludzie.
♦♥♦ Joker nie wie, że Juliet romansowała/romansuje/może chce romansować z Deaconem Maronim i Jaszczurem.
♦♥♦ A Juliet nie wie, że J truł ją pewną trucizną. A co za tym idzie, nie wie, że jej halucynacje, widzenie sobowtóra itp. były wynikiem substancji, którą Joker ją podtruwał.
♦♥♦ Nie wiadomo, czy Harley Quinn żyje i czy Joker utrzymuje z nią kontakty, czy ją zabił.
♦♥♦ Jermy i JayJay byli tak zwanymi friends with benefits ( ͡° ͜ʖ ͡°)
♦♥♦ Caro i Quinn się nienawidzą.
♦♥♦ Frosty był zakochany w JC a JC była w nim odrobinę zauroczona, ale nie zakochana.
♦♥♦ Deadshot nienawidzi Caro, Zsasz jej nie lubi, a Pingwin czasami na nią patrzy przez pryzmat obiektu seksualnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
♦♥♦ Gdy Juliet należała do gangu D i Jaszczura, żyła z nimi w trójkącie. Mimo to nigdy nie doszło między nią a tymi dwoma do seksu.
♦♥♦ Nie wiadomo jakie intencje wobec JC miał Jeremiah Valeska.
Ciekawostki
♦♥♦ Nazwisko Juliet ani razu nie zostało ujawnione.
♦♥♦ Juliet ma na drugie imię Barbra, czyli jej prawdziwe, polskie imiona to Julia Barbara.
♦♥♦ JC jest uzależniona od herbaty, a jej ulubiona przekąska to kabanosy.
♦♥♦ Jej ulubiony kolor to prawdopodobnie czerwony.
CZYTASZ
Get Insane ♦♥♦ Joker x Juliet
FanfictionSpokojna egzystencja Juliet nabiera żywszych barw, gdy spotyka na swej drodze Jokera, niesławnego Księcia Zbrodni. Zmuszona do zagrania w niebezpieczną grę psychopaty, odkrywa mroczną stronę swojej osobowości, tworząc z nim toksyczną relację i porzu...