İnsanlara hak ettikleri kadar değer verin! En azından benim gibi olmayın.
Kendinizden vazgeçmeyin, sevin ama bağlanmayın.
Onun için bir şeyler yapmanıza gerek yok, ziyan olacak hepsi unutmayın.
Ona günaydın mesajı atmakta yarışmayın, zira yarın gününüz aydınlık olmayacak!
Kimi zaman hayalleriniz kursağınızda kalır, hatta çoğu zaman...
Gerçekleştirebileceğiniz insanlarda hayaller kurun.
Unutmayın, sevmek ölmek demektir. Şimdiden ölmeye hazır mısınız? Sevilmek yaşatılmak demektir. Peki ya hiç yaşatıldınız mı?
Yaşanılacak yüreklere seyahat edin yoksa yolda kalırsınız.
Birini sevmeden evvel kendinizi sevin, siyahı sevin, renginiz olmasın.
Yalnızlığı sevin, çevreniz olmasın. Çünkü bir gün hayatta her şeye kapalı bir kendinize açık olacaksınız.
Hissizleşmek nedir bilir misiniz?
Mutlu olamamak, en kötüsü ise üzülememek...
Ağlamanın ne olduğunu unutacaksınız mesela.
Göz yaşlarınız varken ağlayın, ağlamak ruhu dinlendirir
Merak edin, kimi zaman merak etmek iyidir.
Bir gün merak bile etmek istemeyeceğiniz insanlar çıkacak karşınıza.
O gün bırakın merak etmeyi, nefret bile etmeyeceksiniz.
Size zamanı unutturacaklar. Geceler gözyaşlarınızı gizlemek için belki de daha karanlık olacak. Kaldığınız oda ve barındığınız gök yüzü acılarınızın hapsolması için daha karanlık olacak.
Sevdikçe hissizleşmez, hiçleşirsiniz. Çünkü sevmek kendini başkasında kaybetme halidir.
Bir gün kendinizi çok özleyeceksiniz, hiç yapmasaydım dedikleriniz olacak, hayatınızı geçmişe döndürmeyi isteyeceksiniz. Her gün ölecek, içinizdeki sizi ve değeri özleyeceksiniz.
Geçmişinizi değiştiremeseniz de geleceğinize yön verecek olan sizlersiniz.
Belki o sizin en sıcak çayınızdı, belki de acı bir kahve...
O sizin vazgeçmediğinizdi.
Zira vazgeçilmez yoktur, vazgeçmediklerimiz vardır.
Neden mi vazgeçmeyiz?
İnsan her şey bildiğinden vazgeçip nasıl kendini hiçliğe atabilir ki?
Aslında siz her şeydiniz ve kendinizi ona verdiğinizde o her şeyiniz oldu.
Her şey bittiğinde hiçbir şey başlar.
Siz bittiğinizde karanlıklar başlar, yalnızlıklar başlar.
Kendinizden vazgeçmeyin!
Bu hayatta en mutsuz olanlar, kendinden çok başkalarının mutluluklarını düşünenlerdir
Ve kendini mutlu edemeyen insan hiç kimseyi mutlu edemez.
Mutlu kal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen de Ö(z)lüyor musun?
RomanceYanan bir odunun ateşi tekrar geri sönemez, Asla aynı yağmur damlası aynı yere inemez, Dert dertsizle giderilmez. Korku kaçtıkların kadardır. Cesaret yüzleştiklerin. Vicdan karakterin. Hayatı yaşadığın kadar mısın? Yoksa acısı kadar mı? Tebes...