Αυνανισμος στην εφηβεία

673 29 3
                                    

Ακόμη κι εν έτει 2020 αποτελεί ένα θέμα ταμπού.

Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για ένα από τα μεγαλύτερα ταμπού αυτής της κοινωνίας. Κι αυτό δεν είναι άλλο από τον αυνανισμό. Στο παρελθόν, ο αυνανισμός θεωρείτο η ρίζα κάθε ανεξήγητου ιατρικού ζητήματος, συμπεριλαμβανομένης της τύφλωσης, της επιληψίας, των λιποθυμιών, της απώλειας μνήμης και της κακής ανάπτυξης των παιδιών. Όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί ήταν φυσικά ψευδείς. Ο αυνανισμός δεν έχει σχέση με τίποτα από αυτά.

Ακόμα και σήμερα, όμως, με όλα αυτά τα μηνύματα που μας βομβαρδίζουν για το τι είναι «φυσιολογικό», ένα τέτοιο ιδιωτικό ζήτημα θα μπορούσε να μπερδέψει, ειδικά τα μικρά κορίτσια που συχνά πιστεύουν ότι η σεξουαλικότητα είναι ασυνήθιστη ή ανθυγιεινή.

«Από τη μία πλευρά, celebrities, όπως η Miley Cyrus, νιώθουν άνετα να μιλούν θετικά για τον αυνανισμό», λέει η σεξολόγος Lauren Rosewarne. «Οι γυναίκες, προφανώς, υποτίθεται ότι δεν είναι σεξουαλικές και γι’ αυτόν το λόγο δε μιλάμε συχνά για γυναικείο αυνανισμό».

Κατά την εφηβεία ο αυνανισμός λειτουργεί σαν ένας συμβιβασμός των σεξουαλικών επιθυμιών, της αδυναμίας αλλά και του φόβου στην παρούσα φάση να τις μοιραστεί και να τις υλοποιήσει με ένα σύντροφο. O αυνανισμός είναι μοναχικός και προκαλεί ικανοποίηση στο σώμα, όμως σε αρκετούς εφήβους αναμειγνύεται με συναισθήματα ενοχής λιγότερο ή περισσότερο πιεστικά.

Δυστυχώς ακόμα και σήμερα, έστω και σε περιορισμένο βαθμό, εξακολουθούν να υφίστανται οι κοινωνικές και οικογενειακές προκαταλήψεις σχετικά με τον αυνανισμό, προκαλώντας συναισθήματα ντροπής σε όποιον κάνει αυτή την πράξη. 

______________________________________

Xey babesss

Τι κανετεε???

Ελπίζω να είστε όλοι καλα❤

Λοιπόν το σημερινό κεφάλαιο είχε ως σκοπό να δούμε λίγο διαφορετικά αυτό το θέμα γιατί ακόμα και σήμερα αποτελεί ένα θέμα ταμπού ειδικά για εμάς τα κορίτσια

Ελπίζω να σας βοήθησε και να το είδατε λίγο διαφορετικά 🌹

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο

Φιλάκια 🌹

GirlsWhere stories live. Discover now