Πώς θα αναβαθμίσεις τη σχέση σου με το φαγητό

341 21 0
                                    

Όταν σκέφτεσαι τη λέξη «σχέση», ποιο είναι το αμέσως επόμενο πράγμα που περνάει από το μυαλό σου; Ο σύντροφός σου; Ο πρώην σύντροφός σου; Η κολλητή, η μαμά, ο μπαμπάς σου; Ναι, σίγουρα όλα τα παραπάνω πρόσωπα ασκούν μεγάλη επιρροή πάνω σου, γεγονός που δικαιολογεί τον καθοριστικό ρόλο τους στη ζωή σου. Μερικές φορές αναρωτιέσαι πόσο διαφορετικά θα ήταν όλα δίχως εκείνους και δεν θες ούτε καν να το φαντάζεσαι. Πρόκειται για σχέσεις ζωτικής σημασίας για εσένα, όπως είναι άλλωστε -κυριολεκτικά και μεταφορικά- η σχέση σου με το φαγητό.

Κι όμως, όσο μεγάλη σημασία και προσοχή δίνεις στη σχέση με τους γονείς και τους φίλους σου, την ίδια φροντίδα οφείλεις να δώσεις και σε αυτή που καθημερινά αναπτύσσεις με τη διατροφή σου. Αν μάλιστα ανήκεις στην κατηγορία όλων εκείνων που η σχέση τους με το φαγητό επηρεάζει συγχρόνως αυτή με το σώμα τους και ανάποδα, αν δηλαδή η σχέση σας είναι κατά κάποιον τρόπο «συγκρουόμενη», οφείλεις στον εαυτό σου να κάνεις άμεσα κάτι για αυτό.

Μην ξεχνάς πως το φαγητό εκτός από βιολογική ανάγκη και ανθρώπινα «καύσιμα», είναι και μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις. Ακριβώς για αυτό, είναι σημαντικό να αναθεωρήσεις εκ νέου τη σχέση σας ή να την αναβαθμίσεις, εξασφαλίζοντας όχι μόνο ένα καλύτερο, υψηλής διατροφικής αξίας γεύμα για τον οργανισμό σου, αλλά και μία πολύ πιο απολαυστική εμπειρία!

 Ακριβώς για αυτό, είναι σημαντικό να αναθεωρήσεις εκ νέου τη σχέση σας ή να την αναβαθμίσεις, εξασφαλίζοντας όχι μόνο ένα καλύτερο, υψηλής διατροφικής αξίας γεύμα για τον οργανισμό σου, αλλά και μία πολύ πιο απολαυστική εμπειρία!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Οραματίσου το μέλλον!

Όπως ακριβώς συμβαίνει με όλες τις υπόλοιπες σχέσεις που περιλαμβάνονται στη ζωή μας, έτσι και σε αυτή με το φαγητό, χρειάζεται να κάνεις που και που μία αξιολόγηση. Είναι ο μοναδικός τρόπος να δεις πού βρίσκεστε, τι θέλεις να βελτιώσεις και τι θα διατηρήσεις το ίδιο. Αυτό θα μπορέσεις να το κάνεις μόνο αν ξέρεις τι θες από εσένα μελλοντικά. Στη συνέχεια, προσπάθησε να φανταστείς την ιδανική εκδοχή σου και τη σχέση που αυτή η μελλοντική και ιδανική εκδοχή θα έχει με το φαγητό. Ναι, δεν είναι καθόλου εύκολο, για αυτό μπορείς απλά να σου θέσεις τις εξής τρεις ερωτήσεις:

GirlsWhere stories live. Discover now