Ανοιξιάτικο DIY: Φτιάξτε το πιο Όμορφο Πρωτομαγιάτικο Στεφάνι

200 16 3
                                    


Αποχαιρετάμε σιγά  σιγά τον Απρίλιο και περιμένουμε τον Μάιο όλο χαρά καθώς πλησιάζει  όλο και πιο πολύ το καλοκαίρι . Τώρα θα μου πείτε τι καλοκαίρι θα κάνουμε τον κορονοιο ;; Δίκιο έχετε αλλά πρέπει να συνηθίσουμε δυστυχώς σε αυτή την καθημερινότητα :(

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω πως έφτιαξα εγώ το δικό μου Πρωτομαγιάτικο  στεφάνι

Πείτε μου  στα σχόλια αν εσείς φτιάχνεται;

Επίσης σας ετοιμάζω ένα αρκετά μεγάλο Let't get to know each other που θα ανεβεί μέσα στην εβδομάδα ❤️

Πάμε λοιπόν να αρχίσουμε

Αυτά που θα χρειαστείτε για να το φτιάξετε είναι :•Φυσικά λουλούδια (τριαντάφυλλα, γαρύφαλλα, μαργαρίτες, ανεμώνες, βιολέτες κι ό,τι άλλο βρείτε) καθώς και πρασινάδα (φτέρες, κισσό, πεύκο, έλατο)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Αυτά που θα χρειαστείτε για να το φτιάξετε είναι :
Φυσικά λουλούδια (τριαντάφυλλα, γαρύφαλλα, μαργαρίτες, ανεμώνες, βιολέτες κι ό,τι άλλο βρείτε) καθώς και πρασινάδα (φτέρες, κισσό, πεύκο, έλατο).

•Μερικά ευλύγιστα κλαριά από λυγαριά ή κληματόβεργες τα οποία θα χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε τη βάση του στεφανιού. Αν πάλι δεν μπορείτε να βρείτε τέτοιου είδους κλαδιά ή δεν έχετε τη διάθεση και την όρεξη να τα ψάξετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χοντρό αλλά ευλύγιστο σύρμα.

•Λεπτό σπάγκο και μεταλλικό σύρμα ανθοδετικής ή πετονιά.

Αν τέλος θέλετε να κάνετε ακόμα πιο όμορφο το στεφάνι σας μπορείτε να πάρετε και μερικές κορδέλες ή φιόγκους. Η φαντασία είναι δική σας και μπορείτε να δημιουργήσετε ό,τι επιθυμείτε.

Πως να το φτιάξετε •Αφού μαζέψετε τα λουλούδια σας χωρίστε τα σε ματσάκια τα οποία θα αποτελούνται από 3-4 λουλούδια και δέστε τα με σύρμα ανθοδετικής

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πως να το φτιάξετε
•Αφού μαζέψετε τα λουλούδια σας χωρίστε τα σε ματσάκια τα οποία θα αποτελούνται από 3-4 λουλούδια και δέστε τα με σύρμα ανθοδετικής.

•Αφού φτιάξετε τη βάση σας πλέκοντας μεταξύ τους τα κλαριά σας και δημιουργώντας μια κυκλική βάση, αρχίστε να δένετε τα ματσάκια με την πρασινάδα σας πάνω στη βάση.

•Κόψτε τα κοτσάνια που περισσεύουν και καλύψτε τα κενά που δημιουργούνται με ματσάκια λουλουδιών.

•Με τον ίδιο τρόπο καλύψτε σιγά-σιγά όλη τη βάση.

•Αμέσως μετά συνεχίστε βάζοντας μικρά ανθάκια και λουλούδια για να γεμίσετε το στεφάνι σας πριν τοποθετήσετε από πάνω τα πιο μεγάλα. Όσο πιο πολλά βάλετε τόσο πιο όμορφο και πλούσιο θα είναι το στεφάνι σας.

•Ολοκληρώστε τη δημιουργία σας με μεγάλα λουλούδια (για παράδειγμα τριαντάφυλλα).

•Αφού τελειώσετε μπορείτε να φτιάξετε με λίγο σπάγκο μια θηλιά για να μπορέσετε να το κρεμάσετε στην πόρτα σας.

GirlsWhere stories live. Discover now