Το Hollywood ξέρει το καλό σου για τα κιλά σου.

171 25 0
                                    

Το Hollywood δεν είναι απλά ένας τόπος στο Los Angeles. Είναι ιδέα. Είναι το αμερικάνικο όνειρο της ομορφιάς, του πλούτου και της διασημότητας. Είναι κυριότερα μια μεγάλη ζυγαριά. Κι εμείς τα κρέατα στο κρεοπωλείο. «Τόσα κιλά βγήκε. Να το αφήσω;». λέει ο κρεοπώλης με την αιματοβαμένη του ποδιά. Και το Hollywood αποφαίνεται ανά περίσταση. Άλλη φορά θέλει κάτι λίγο πιο στεγνό, άλλη πάλι κάτι πιο juicy. Όπως και να έχει το μαχαίρι πέφτει πάντα εκεί που θέλει. Η περίπτωση της Rebel Wilson είναι η τελευταία που το αποδεικνύει.

Η Rebel Wilson πριν από λίγους μήνες πήρε μια μεγάλη απόφαση. Χαρακτήρισε το 2020 για εκείνην ως το «έτος υγείας» της και έβαλε στόχο να φτάσει τα 75 κιλά. Μια προσωπική της απόφαση με γνώμονα την υγεία της όπως είπε η ίδια. «Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας παιδιά, η αποστολή μου στον "Χρόνο Υγείας" είναι να φτάσω τα 75 κιλά και σε επαγγελματικό επίπεδο θα προσπαθήσω να έχω μία από τις ταινίες μου έτοιμη πριν το τέλος της χρονιάς! Και οι δύο στόχοι απαιτούν καθημερινή προσπάθεια αλλά και πισωγυρίσματα. Αλλά δουλεύω σκληρά», σημείωσε στο Instagram της η ηθοποιός.

Η Αυστραλή κωμικός έγινε διάσημη μέσα από τον ρόλο της "Fat Amy" στην ταινία "Pitch Perfect" και για χρόνια συνέχιζε να υπηρετεί έναν παρόμοιο ρόλο μέσα από τα project που της έδινε η κινηματογραφική βιομηχανία. Πλέον συνεργάζεται με τον personal trainer Gunnar Peterson για να φτάσει τον στόχο της και έχει ορκιστεί στον εαυτό της να μειώσει την ποσότητα junk food που καταναλώνει για όλο το 2020. Γούστο της καπέλο της και πάντα στηρίζουμε κάθε άνθρωπο που παίρνει αποφάσεις για τον εαυτό του και τη ζωή και την εικόνα του στα χέρια του. Εμείς. Το Hollywood όχι.

Οι πιέσεις που δέχτηκε η Rebel Wilson για να μην χάσει κιλά
Η Rebel Wilson είπε στη βρετανική "The Sun" ότι οι κινηματογραφικοί παραγωγοί με τους οποίους συνεργαζόταν την πίεζαν να μην αδυνατίσει. Κι αυτό είχε σοβαρές επιπτώσεις στον ψυχισμό της. «Είχα μία δουλειά που με πλήρωναν πολλά λεφτά για να παχαίνω, κάποιες φορές. Κι αυτό κάπως σε μπερδεύει στο μυαλό», είπε χαρακτηριστικά η Rebel Wilson. Ώσπου έφτασε τα 40 της χρόνια τον Μάρτιο και ένα καμπανάκι χτύπησε μέσα της. «Σκέφτηκα ότι αυτή θα είναι η χρονιά στην οποία θα συγκεντρωθώ στην υγεία μου. Δεν είναι τόσο ότι θέλω να χάσω βάρος για να φτάσω έναν συγκεκριμένο αριθμό. Είναι παραπάνω από αυτό, είναι το να διαχειριστώ ψυχολογικά τον λόγο που με έκανε να τρώω υπερβολικά πολύ»

Το Hollywood ξέρει το καλό για τα κιλά σου
Το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν. Η Adele ήταν μία ακόμα περίπτωση σαν αυτή της Rebel Wilson. Παρόλο που δεν έχει διατυπώσει κάποια τέτοια κατηγορία η τραγουδίστρια, η μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή της, έκανε το γύρο του διαδικτύου. Γιατί όταν έχασε όσα κιλά εκείνη επιθυμούσε, έπαψε να είναι η τυποποιημένη «εύσωμη τραγουδίστρια» που η μουσική βιομηχανία ανέδειξε. Που μπήκε στο star system δίνοντάς του την απαραίτητη νότα του inclusivity που τόσο χρειάζεται η showbiz παγκοσμίως για να μπορεί να αποφύγει κατηγορίες περί στερεοτύπων και διακρίσεων.

GirlsWhere stories live. Discover now