Γιατί οι όμορφες γυναίκες είναι τόσο ανασφαλείς για την εμφάνισή τους;

268 31 12
                                    



- Γιατί οι όμορφες γυναίκες είναι τόσο ανασφαλείς για την εμφάνισή τους;

- Πόσο περίεργο φαίνεται για μια γυναίκα που είναι γνωστό μοντέλο να αισθάνεται μεγαλύτερη ανασφάλεια για την εμφάνιση της από το κορίτσι της διπλανής πόρτας.

-Αν αναλογιστούμε ποια είναι η έννοια των φίλτρων στο ινσταγκραμ, ίσως καταλάβουμε σε τι παράλογο κόσμο ζούμε. Τι ακριβώς προσπαθούμε να κάνουμε όταν βάζουμε ένα φίλτρο; Να καλύψουμε τις ατέλειες μας; Για ποιόν λόγο; Με ποιον συγκρινόμαστε; Σε ποιον θέλουμε να μοιάσουμε;

Γιατί οι όμορφες γυναίκες είναι τόσο ανασφαλείς για την εμφάνισή τους;

Έρευνες έχουν δείξει ότι τείνουμε να θεωρούμε πως οι  'αντικειμενικά' όμορφες γυναίκες  είναι πιο ευτυχισμένες, δυναμικές και μπορούν να κατακτήσουν τα πάντα χωρίς προσπάθεια. Αυτά και πολλά άλλα όμως σπάνια είναι αληθή για τις γυναίκες αυτές.

Μεγαλώνοντας σε μια κοινωνία όπου η μεγαλύτερη έμφαση δίνεται στην εξωτερική εμφάνιση από πολύ μικρή ηλικία, οι γυναίκες έχουν μάθει να υπομένουν την κοινωνική πίεση, προσπαθώντας να προσεγγίσουν το «ιδανικό» πρότυπο ομορφιάς. Η επαναλαμβανόμενη έκθεση σε μη-ρεαλιστικά παραδείγματα έχει ως αποτέλεσμα τον συνεχή εξονυχιστικό έλεγχο των εξωτερικών χαρακτηριστικών και της σύγκρισης, πολλές φορές εις βάρος της ανάπτυξης μιας ισχυρής προσωπικότητας.

Μια πολύ όμορφη ανασφαλής γυναίκα συχνά συγκρίνει τον εαυτό της σε όλα τα επίπεδα... το σώμα της, το πρόσωπο, τα μαλλιά, την ηλικία, στο βάρος. Πάντα υπάρχει κάτι καλύτερο το οποίο θέλει να φτάσει και που την κάνει να αισθάνεται λιγότερη. Αν προσθέσουμε σε αυτό και μια σκληρή κριτική τότε η αυτοεκτίμηση μιας όμορφης γυναίκας μπορεί να μηδενιστεί.

Αν αναλογιστούμε ποια είναι η έννοια των φίλτρων στο ινσταγκραμ, ίσως καταλάβουμε σε τι παράλογο κόσμο ζούμε. Τι ακριβώς προσπαθούμε να κάνουμε όταν βάζουμε ένα φίλτρο; Να καλύψουμε τις ατέλειες μας; Για ποιόν λόγο; Με ποιον συγκρινόμαστε; Σε ποιον θέλουμε να μοιάσουμε;

Λόγω του ότι κάποιες γυναίκες έμαθαν από μικρή ηλικία να βασίζονται στην εμφάνιση τους για να παίρνουν προσοχή και αποδοχή από τους άλλους, συχνά αυτό γίνεται το εργαλείο που χρησιμοποιούν εναντίον τους εκάστοτε σύντροφοι και φίλοι.

Δεν είναι σπάνιο κάποιος να προβάλει τις δικές του ανασφάλειες σε κάποιο ευάλωτο άτομο, μέσα από συνεχή σχόλια που στοχεύουν στο να νιώσει το άτομο ακόμα πιο ανασφαλές. Οι χειριστικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν συχνά αυτή τη μέθοδο.

GirlsWhere stories live. Discover now