Η σαλάτα είναι από τα must στη διατροφή μας, για διατήρηση του βάρους αλλά και για την υγεία μας. Οι επιλογές που έχεις για να φτιάξεις μια σαλάτα είναι αμέτρητες. Ωστόσο, πιο κάτω θα βρεις 4 συνταγές σαλάτα με όσπρια υψηλή σε πρωτείνη. Η σαλάτα είναι ένα πιάτο δροσιστικό αλλά και στη λίστα με τα superfood.
Τα όσπρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας. Επιπλέον, είναι χαμηλά σε λιπαρά δεν έχουν χοληστερόλη και γενικότερα είναι το πιο υγιές υποκατάστατο του κρέατος ως πηγή πρωτεΐνης. Εννοείται μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις ότι θες από τα υλικά στις πιο κάτω συνταγές ανάλογα με τις προτιμήσεις σου.
1. Σαλάτα με ρεβίθια, κόκκινα φασόλια και φέτα!
Θα χρειαστείς:
Για 2-4 άτομα.
1 φλιτζάνι ρεβίθια (ή 1 κονσέρβα)
1 φλιτζάνι κόκκινα φασόλια (ή 1 κονσέρβα)
λίγο τριμμένο τζίντζερ
1 μέτριο κρεμμύδι κομμένο
2-3 σκελίδες σκόρδο
1 κουτάλι σούπας ελαιόλαδο
λίγες νιφάδες τσίλι
3-4 κρεμμύδια φρέσκα κομμένα (μόνο το πράσινο μέρος)
1 φλιτζάνι κομμένο κόλιανδρο ή μαϊντανό
Χυμό από 1 λεμόνι
150γρ. φέτα
Αλάτι – πιπέριΔιαδικασία:
Θα ζεστάνεις το λάδι και θα τσιγαρίσεις το κρεμμύδι μέχρι να χρυσαφίσει, όχι τελείως καθότι πρέπει να μη χάσουν το τραγανό στοιχείο. Πρόσθεσε το σκόρδο το κρεμμύδι και μετά τα αφήνεις στο πλάι να κρυώσουν. Θα στραγγίσεις τα όσπρια, θα τα ξεπλύνεις και θα τα τοποθετήσεις σε ένα μπολ σαλάτας. Ακολούθως, προσθέτεις τη φέτα, το φρέσκο κρεμμύδι, τον μαϊντανό (ή κόλιανδρο), το χυμό λεμονιού και αλατοπίπερο. Τέλος, θα βάλεις και το κρεμμύδι με το σκόρδο που είχες τσιγαρίσει με το υπολειπόμενο λάδι και θα ανακατώσεις πολύ καλά.
2. Σαλάτα με φακές και κάσιους!