Τα 7 βήματα για να ανακαλύψουμε το στιλ μας

179 28 3
                                    

Η Valeria Lipovetsky είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο γνωστές και αγαπημένες μας influencers που τους τελευταίους μήνες έχει δει το προφίλ της στο instagram να αποκτάει εκατοντάδες χιλιάδες followers. Και δικαιολογημένα.

Η ίδια έχει 3 παιδάκια και μια πολύ πολύ ευτυχισμένη οικογένεια. Μέσα από τους λογαριασμού της στα social media, όπως στο instagram, στο You Tube αλλά και στο Tik Tok μας δείχνει πώς να αποκτήσουμε ένα στιλ που να μας ταιριάζει, αποκαλύπτοντάς μας όλα τα μυστικά της.

Βήμα 1ο: Βρες ποιες influencers ή celebrities σου αρέσουν και θα ήθελες να έχεις ένα στιλ παρόμοιο με το δικό τους. Προσπάθησε να εντοπίσεις γυναίκες που η εικόνα τους κινείται σε παρόμοια μοτίβα ώστε να δημιουργήσεις σιγά σιγά το image που σου αρέσει.

Βήμα 2ο: Σκέψου ποιο είναι το στιλ αυτών των γυναικών που διάλεξες. Κοίταξε καλά τις φωτογραφίες (μπορείς να τις βάλεις και σε έναν μεγάλο πίνακα για να τις βλέπεις) και κατηγοριοποίησέ τις ανάλογα με το τι εκφράζουν. Είναι boho; Chic; Casual; Athletic; Ποιο είναι το στιλ που εμφανίζεται πιο συχνά στις δικές φωτογραφίες τους.

Βήμα 3ο: Ανανέωσε την γκαρνταρόμπα σου ξεχωρίζοντας τα ρούχα που ταιριάζουν περισσότερο στην εικόνα σου που θέλεις να χτίσεις.

Βήμα 4ο: Ξεκίνα να φοράς τα ρούχα που σε εκφράζουν. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό βήμα γιατί μέσα από αυτό θα δεις το στιλ σου σιγά σιγά να ωριμάζει και να έρχεται πιο κοντά στα δικά σου δεδομένα.

GirlsWhere stories live. Discover now