Και έρχονται στιγμές που αναρωτίεσαι γιατί σε μένα; Δεν μπορώ άλλο! Δεν μπορώ να αντιμετωπίσω όσα μου συμβαίνουν. Μα γιατί στους άλλους έρχονται όλα τοσο εύκολα και τόσο θετικά και σε εμένα όχι;
Και η απάντηση είναι μια! Δεν χρειάζεται να σου συμβαίνουν μόνο θετικά πράγματα! Αν το καλοσκεφτούμε αν δεν μας συνέβαιναν τα αρνητικά δεν θα μπορούσαμε ποτέ να εκτιμήσουμε τα θετικά. Σταμάτα να εκλαμβάνεις τα αρνητικά που σου συμβαίνουν σαν κακοτυχία, πρόβλημα, η αγχωτική κατάσταση. Δοκίμασε να τα αντιμετωπίσεις σαν μια δοκιμασία που πρέπει να περάσεις, σαν μια ευκαιρία να μάθεις τα όρια σου, να γίνεις πιο δυνατή , πιο ώριμη και πιο Ψυχικά ανθεκτική. Όταν μας συμβαίνει κάτι αρνητικό πρέπει να μάθουμε να το αποδεχόμαστε και να κοιτάμε τι μπορεί αυτό να μας διδάξει και πως εμείς ξεπερνόντας το θα εξελιχθούμε και θα γίνουμε πιο δυνατοί. Κανένας δεν βελτιώθηκε από τις ευκολίες που τον βρήκαν παρα μόνο από τις δυσκολίες. Άλλωστε μην ξεχνάς: «Δεν ξέρεις πόσο δυνατός είσαι μέχρι το να αναγκαστείς να είσαι δυνατός έιναι η μόνη επιλογή που έχεις».
Και περνάω στο δεύτερο και πιο σημαντικό. Πώς θα ανταπεξέλθω τελικά στην δυσκολία που θα με βρεί είτε αυτή είναι ενας χωρισμός, είτε μια οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζω.
Δώσε στον εαυτό σου την αγάπη που του χρειάζεται.
1.Αφιέρωσε χρόνο σε σένα
2. Περιποιήσοου τα μαλλία σου, το σώμα σου, την διατροφή σου.
3.Φάε υγειινό φαγητό
4. Aθλήσου
5. Πήγαινε μια βόλτα μόνη σου με τα ακουστικά σου
6. Ξεκίνα ένα καινούριο χόμπι- ασχολία
7. Μείωσε τον χρόνο που περνάς στα social media!!!
Αφιέρωσέ χρόνο σε εσένα όπως ακριβώς θα έκανες για την καλύτερή σου φίλη. Μην περιμένεις την αγάπη από αλλού. Δώσ’ την πρώτα εσύ σε εσένα. Αυτή είναι η καλύτερη θεραπεία και ονομάζεται αυτοσυμπόνια. Μόλις μάθεις να αγαπάς και να συμπονάς τον εαυτό σου για τις ατέλειες σου, για αυτό που πραγματικά είσαι, όχι μόνο θα ανέβει η αυτοπεποίθηση σου και θα αισθάνεσαι σιγουριά , αλλα θα το εκπέμπεις κιόλας με αποτέλεσμα να σε εκτιμήσουν και οι άλλοι γύρω σου!
Και να θυμάσαι.. ο μόνος άνθρωπος που έχεις ανάγκη είναι εκέινος στον καθρέφτη σου