Dukan

245 30 5
                                    

Πριν αρχίσουμε το κεφάλαιο θέλω να τονίσω ότι δεν Παροτρύνω κανέναν να ακολουθήσει αυτή την δίαιτα , ούτε είναι εύκολη αλλά ούτε και η πιο κατάλληλη για αυτή την ηλικία καθώς περιορίζεται σε 2 ομάδες τροφίμων . Ήθελα απλά να σας πω πως έχασα εγώ κάποια κιλά
_____________________________

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΙΤΑ DUKAN
H δίαιτα Dukan είναι ένα δημιούργημα του Γάλλου γιατρού Pierre Dukan, από όπου πήρε και το όνομά της. Είναι μια δίαιτα που βασίζεται στην κατανάλωση πρωτεϊνών, άπαχων γαλακτοκομικών και μειωμένων υδατανθράκων. Χωρίζεται σε 4 φάσεις, τις οποίες πρέπει να ακολουθήσεις κατά γράμμα για να έχει αποτέλεσμα. Ο γιατρός και η δίαιτά του, υπόσχονται απώλεια 8-12 κιλών και πολλών πόντων σε λιγότερο από 2 μήνες! Αρκεί να την ακολουθήσεις προσεκτικά και χωρίς λάθη.

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 4 ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ
Στις δύο πρώτες φάσεις της δίαιτας, δηλαδή μέχρι να χάσεις τα κιλά που θέλεις, ξεχνάς τις πατάτες, το ρύζι, το ψωμί, τα ζυμαρικά, το αλεύρι και τη ζάχαρη. Δεν τηγανίζεις, δεν μαγειρεύεις με λάδι, δεν τρως λιπαρά κρέατα ούτε όσπρια και φρούτα. Τρως όσο άπαχο κρέας θέλεις (κοτόπουλο χωρίς πέτσα, μοσχάρι κτλ), ασπράδια αυγών, όλα τα τα ψάρια, θαλασσινά, μαγειρεμένα χωρίς λάδι. Επίσης τρως άπαχο γιαούρτι και γάλα, μέχρι 1 κιλό την ημέρα.
Αυτά στην πρώτη φάση, που διαρκεί από 2 έως 10 μέρες, ανάλογα τα κιλά που θέλεις να χάσεις. Από τη δεύτερη φάση και μετά τρως σχεδόν όλα τα λαχανικά, ωμά ή μαγειρεμένα, συν κάποιες πρόσθετες τροφές σε μικρές ποσότητες, με τις οποίες έχεις την ευκαιρία να κάνεις διάφορες συνταγές για να υπάρχει ποικιλία στη δίαιτα. Δεν παραλείπεις την τρίτη και τέταρτη φάση, οι οποίες είναι και οι πιο σημαντικές. Γιατί τα κιλά μπορούν πολύ εύκολα να επανέλθουν και μάλιστα με το παραπάνω.

ΒΡΩΜΗ... ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ!
Απαραίτητο στοιχείο της διατροφής είναι το πίτουρο βρώμης. Όχι οι νιφάδες βρώμης (κουάκερ), το πίτουρο! Είναι διαφορετικό πράγμα και οι νιφάδες απαγορεύονται. Στην πρώτη φάση της δίαιτας τρως 1,5 κουταλιά της σούπας πίτουρο βρώμης τη μέρα και στη δεύτερη 2 κουταλιές της σούπας, απαραιτήτως!
Γενικά μέχρι να τελειώσεις τη δίαιτα, πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 12 ποτήρια νερό την ημέρα και να τρως μία κουταλιά της σούπας πίτουρο βρώμης. Μπορείς να το βάλεις μέσα σε γιαούρτι ή γάλα, ή να το κάνεις τηγανίτα, κρέμα, κέικ, ψωμί και διάφορα άλλα που θα τα βρεις σε συνταγές. Να θυμάσαι ότι το πίτουρο βρώμης είναι πλούσιο σε σάκχαρα και πρωτεΐνες και περιέχει υψηλά επίπεδα διαλυτών φυτικών ινών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να νιώθει κανείς χορτάτος, ενώ καταπραΰνει τη δυσκοιλιότητα, που θεωρείται αναμενόμενη έπειτα από τέσσερις μέρες στο πρώτο στάδιο της δίαιτας.

GirlsWhere stories live. Discover now