&1

7.6K 366 463
                                    

!Önemli not: Bu hikaye öğretmen-öğrenci ilişkisi ile alakalı bir hikaye değildir. Sadece tanışmaları için böyle bir yol izlenmiştir.

(Rosé)

Bacak bacak üstüne atarak yanımdaki ve önümdekilere konuştum.

"Gerçekten çok sıkıldım. Niye erken geldik ki okula"

Lisa hemen atıldı. "Valla Jungkook istedi diye geldim yoksa niye geleyim."

Ağzından kaçırdığı şeyler yüzünden dondu kaldı. Yanımda oturan Jungkook gülümseyerek Lisa'nın yanağını sıktı ve konuştu.

"Sağol prenses. Bunu unutmayacağım"

Lisa kızarmıştı. Aslında Jungkook'a aşık olduğunu sonuna kadar belli etsede Jungkook anlamıyordu.

Ya da öyle davranıyordu. Belki de istemediğinden dolayı anlamamış gibi davranıyordu.

İkiside birbirinden acayipti.

Jisoo oturduğumuz sıralara doğru koşarak geldi. Heyecanlıydı galiba. Nefes nefeseydi.

Ona 'ne oldu' dercesine baktığımızda elini karnına bastırıp soluklandı.

"Yeni... Hoca...gelmiş"

"Dur sakin ol. Şuraya oturda yavaş yavaş anlat."

Jin'in söylenmesiyle Jisoo Jin'in yanına oturdu. Derin bir soluk aldıktan sonra söze başladı.

"Yeni bir profesör gelmiş. Yaşıda bizim yaşımıza çok yakınmış. Yani okulda yaşlı hocalar gibi değil. Bir de erkek."

Jungkook tıslayarak güldü. "Ne olmuş yani? Olamaz mı?"

Jisoo göz devirdi ve tekrar konuştu. "Ama az önce onu gördüm. Accayip yakışıklı. Ben şahsen düştüm açıkçası"

Kaşlarımı çatıp kafamı salladım. Çokta umrumdaydı sanki.

"Kimse benden yakışıklı olamaz" dedi Jin Jisoo'ya bakarak.

Jisoo gözlerini kocaman açarak jin'e baktı. Aynı zamanda kocaman bir of çekmişti. Bunlar da flörtleşip sonrada abi kardeş gibi davranan çiftti.

Ama ikiside birbirine aşıktı. Gelip bizzat bana söylemişlerdi.

"Hoca geliyooooo"

Sınıfın delilerinden bir kız anırarak sınıfa girmişti. Bizimkilerde kendilerini düzeltip ayağa kalkmışlardı.

İçeri giren hocayla gözlerimi sonuna kadar açtım.

Çok yakışıklıydı ve iliklemediği ilk iki düğmesi onu çok çekici yapıyordu.

Benim veremediğim tepkiyi sınıftaki çoğu kız 'oo'layarak vermişti.

Hoca gülümseyerek sınıfın ortasına geçti ve oturmamız için işaret yaptı.

Herkes aynı anda oturduğunda gerçekten muhteşem olan gülücüğünü bizlere sunup konuşmaya başladı.

"Merhaba. Ben Park Jimin. Sizin bu üniversitedeki yeni hocanızım. Umarım iyi anlaşırız."

Sesi beni hipnoz etmiş gibiydi. Hayatımda jungkook'ta dahil hiç kimsenin sesini bu kadar güzel duymamıştım

Arkadan bir kız sesini hocaya duyurmak için bağırdı. "Hocam bir sorum olacak."

Park jimin kıza bakarak başını yana eğdi. "Tamam o zaman ilk önce adını söyle sonra da sorunu"

Kız bekletmeden konuştu. "Adım miyeon. Sorum ise kaç yaşındasınız."

Coincidence°Jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin