9. Bölüm ~ Beacon Hills bankası.

1.7K 77 25
                                    

İyi okumalar... Heavenin bugün giydiği tişört buydu. Görünce resmen aşık oldum buna nedensiz bir şekilde.

***

Tüm geceyi Stiles'ın evinde geçirmiştik. Heaven'i zorla buna razı etmiştim. Çok inatçıydı, Stiles'dan uzak durmaya çalışıyordu, fakat biliyordum, hala onu seviyordu.

Gözlerimi yavaşça açtım. Etrafta ses gelmiyordu. Hepimiz uykuya dalmıştık. Scott'ı yavaşça kolumun üzerinden iterek "Kalk, kolumu uyuşturdun!" diye cırladım. Başka yer kalmamış gibi omzumda uyumuştu.

Stiles'ın yatağında oturdum. Heaven ve Stiles en son yerdeydi diye düşündüğüm an yere baktım.

Heaven kafasını yüzükoyun yerde yatan Stiles'ın sırtına yaslayarak uyuyordu. Üzerlerine yazıcıdan kağıtlar yağmasına rağmen uyanmıyorlardı. İkisi de o kadar tatlı görünüyorlardı ki, gülmeden edemedim.

"İkisi de aptal."

Scott'ın sesiyle ona döndüm. Kafamı evet anlamında sallayarak "Aşık aptallar." diye mırıldandım. Tam bir şey daha diyecekken kapının açılmasıyla ikimiz de şok içinde oraya baktık.

"Çocukl... Rahatsız etmedim umarım?"

Sheriff ilk bize, sonra da yerde bir birinin üzerinde yatan Heaven ve Stiles'a baktı. Heaven ve Stiles Sheriff'in sesini duydukları an uyku sersemi gözlerini açarak etrafa baktılar.

"Ne? Ne oldu? Alfalar mı geldi?" Heaven'in söylediği şeylerle Scott'la bir birimize baktık.

"NE?"

Sheriff gözlerini kısıp bize ve Heaven'e bakarken Stiles hemen Heaven'in ellerinden tutarak "Uyku sersemi, baba. Değil mi, sevgilim?" diye Heaven'e bakarak gülümsedi.

"Siz ayrılmamış mıydınız?"

Sheriff'in sorusuyla Heaven kendine gelmiş gibi Stiles'ın üzerinden kalktı. Hiç sırası değildi, Sheriff.

"Sadece... Ders çalışıyorduk, ve uykuya daldık. O kadar."

Heaven yanıma oturunca gözlerimi devirdim. "Tamam... Okula geç kalmayın diyecektim sadece..." Sheriff bize garipçe baktıktan sonra kapıyı kapatarak oradan çıktı.

"Tüm gece aradık. Ve hiçbir şey bulamadık."

Kafamı Heaven'in omuzuna koymuştum. "Evet, birileri bunun sadece dakikalar alacağını söylemişti."

Heaven imalı konuşunca Stiles "Ben nereden bilebilirdim ki?" diye sordu. Heaven ona cevap vermeden kafasını kafamın üzerine koydu.

"Şimdi ne yapacağız?" diye Soctt sorunca omuz silktim. Artık bir şey bulamamak beni gerçekten yoruyordu.

"Bir dakika..."

Stiles gözlerini pörtleterek elindeki kağıda bakınca yataktan kalkarak yanına gittim. "Ne buldun?" Soruma karşılık bana bir kağıt gösterdi. Kağıtta banka soygunu, ve bazı haritalar vardı.

"Bu ne?"

Scott'ın sorusuyla Stiles gözlerini devirerek "Ormanda piknik yapacağımız yerin haritası, Scott." dedi.

"Bankanın haritası!"

Heaven'in neşe dolu sesiyle benim de yüzümde gülümseme belirmişti. Sonunda bulmuştuk! Ve dolunay bu akşam olacaktı. Onları bulmak için sadece bir günümüz vardı.

***

(Heaven'den)

Eve uğrayıp Lia'yla birlikte üzerimizi değiştik. İyi ki, artık Lia benim evimde de kıyafetlerini bırakıyordu. Bazen onun evine uğrayamıyorduk, annesi yüzünden. Annesi beni hiç sevmiyordu, ve bu git gide bana daha çok batmaya başlamıştı. Bu kadında sevmediğim bir enerji vardı. Ve bu enerji yan komşusu olmama rağmen evime kadar beni takip ediyordu.

Blood and Revenge 2: Sırlar ortaya çıkıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin