İyi okumalar. Medyada Heaven var. Kıza bayılıyorum resmen.
***
(Yazar'dan)
"Bir kaç gündür böyle huysuz."
Genç adam Scott'ın elindeki köpeğe bakarak söylendi. "Şimdi iğne yapacağız, iyi olacak." Scott şırıngadaki ilacı köpeğin bedenine enjekte ederken, diğer taraftan da onu seviyordu.
"Aslında son zamanlarda ilk kez bu kadar sakin. Galiba alfa olduğundan haberi var."
Çocuk gülerek Scott'a baktı. Scott buna anlam veremese de, bir şey söylemedi.
"Son olarak onun dışkısından analiz alacağız. Bundan sizi haberdar ederiz." Deaton bunu söyleyerek araya girmişti. Çocuk gülümseyerek köpeği kucağına aldı, ve kapıdan dışarı çıktı.
Köpeği arabanın önünde yere bıraktı.
"Hadi, Mermi."
Arabayı göstermesine rağmen köpek hareket etmemişti. "Hey, bunu veterinere gitmeden önce yapmalıydın ama..." diye gülümsemişti.
Köpek dar sokağa doğru koşarken, çocuk "Mermi, buraya gel!" diye bağırdı. Ama köpek arkasına bile bakmadan karanlık sokakta gözden kaybolmuştu.
Çocuk korksa da yavaşça karanlık sokağa girdi. Karşıda çöp kovaları vardı.
"Mermi?" diye seslendi yavaşça. Bir çöp kovasının altından hırıltı benzeri ses gelince gülümseyerek "Galiba birileri oyun oynamak istiyor." dedi mırıltıya benzer sesiyle.
"Hadi, buraya gel."
Eğilip ellerini yere vurdu köpeği çağırarak. Köpekten mırıltı sesleri gelmişti. "Oh, hadi ama!" Çocuk sıkılmış gibi öfleyerek, elini kovanın altına uzattı.
"Orospu çocuğu!"
Elini zorla köpeğin ağzından çekerken, bağırmıştı. Kan yeri doldurmuştu.
Kafasını kaldırıp önüne baktı. Köpeği diğer tarafta duruyordu, ama çöp kovasının altından yine sesler geliyordu.
"Sen buradaysan... Peki alttaki ne?" diye fısıldadı kendi kendine.
Kafasını yine eğip alta baktı. Gördüğü şeyle çığlık atmıştı. Ama yarıda kesilmişti çığlığı. Gördüğü şey anında onu kendine çekmişti...
***
Scott köpeğin dışkısından bir şeyler bulmaya çalışıyordu. Köpeğin böyle davranması normal değildi.
Gördüğü bir şeyi elindeki cımbızla aldı, ve yıkadı. Beyaz, garip görünümlü şeyi ilk defa gördüğüne emindi.
"Ne buldun?" diye sordu Deaton sanki onu gözetliyormuş gibi.
"Bunu buldum, ama ne olduğunu bilmiyorum. Önemli bir şeye benziyor." Scott'ın söylediği şeylerle birlikte Deaton cımbıza baktı. Cımbızı Scott'ın elinden alarak, ışığa yaklaştırdı.
"Bu köpekler için çok tehlikeli bir şey. –Scott'a baktı- Ve senin için de."
Scott şaşkın gözlerle onu izliyordu. "Yani, kurt boğan mı? Ama benzemiyor?" Deaton gözlüğünü çıkardı.
"Üvez ağacı kırıntısı." diye fısıldadı. Scott tam ağzını açacakken, köpek uluma sesiyle birlikte ayağa kalktı.
"Dışarıda ne olup bittiğine bakayım." dedi kapıya doğru giderken.
Dışarı çıkıp etrafına baktı. Simsiyah sokakta hiç bir ses yoktu. Tam o sırada daha deminki köpek karanlıklar içinden onun yanına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood and Revenge 2: Sırlar ortaya çıkıyor
Fanfic****Blood and Revenge: Geçmişle yüzleşmenin devamıdır**** ... Kapıdan koşarak çıktığımda nereye gideceğimi çok iyi biliyordum. Eve gitmeyecektim. Kanada'ya dönecektim. Kafamı toparlayana kadar orada kalmam gerekiyordu. Yoksa... Çok kötü şeyler yapab...