Jungkook olyan hirtelen vetette rám magát, hogyha akartam volna sem tudtam volna ellenállni neki. Egy pillanat alatt megváltozott a kettőnk között kialakult légkör és most már nyoma sem volt a félelemnek és a bizonytalanságnak, amit akkor mutatott, amikor munkájára kérdeztem rá. Nem kérdeztem meg tőle, hogy mit csinál, ugyanis tisztában voltam vele, hogy egyrészt el akarta terelni a figyelmet magáról, másrészt pedig le akarta valahogyan vezetni a felgyülemlett feszültségét. Nem bántam, mert minden porcikám Jungkook érintése után sóvárgott és azt akartam, hogy most azonnal vegye le rólam a ruháimat és tegyen magáévá. Bevallom őszintén, hogy már rengetegszer fantáziáltam arról, hogy vajon milyen lehet Jungkookkal a szex és egyre kíváncsibb lettem rá, mert már azzal sikeresen kiborít, ha mondjuk megszívja egy kicsit a nyakam vagy éppen a csupasz hasamra simítja kezét.
Lekapta magáról a tőlem elcsórt pizsama felsőjét és a földre hajította, majd fölém mászott és rátapadt ajkaimra. Ujjait szokásához híven bevezette a pólóm alá és igyekezett minél nagyobb részt felfedezni, bár már egyáltalán nem mondhatta idegennek a felsőtestemet, ugyanis többször is végigjárta már, nem csak az ujjaival, hanem a szájával, illetve a nyelvével is.
- Azt hiszem, hogy ezt sosem fogom megunni - motyogta, amikor hajába vezettem ujjaimat és gyengéden bele is markoltam, mert egyszer említette, hogy mennyire kikészíti, ha valaki a haját húzza.
- Nem is baj - mosolyodtam el és most én voltam az, aki megcsókolta, miközben mindketten felültünk az ágyon, hogy levehesse rólam is a pizsama felsőmet. - Én meg ezt nem fogom sosem megunni... - sóhajtottam fel, amint nyakamra tapasztotta a párnáit és először csak apró puszikkal lepte el, majd utána már csókokkal és végezetül fogait is használatba vette.
Hirtelen elhajolt tőlem, mire kinyitottam a szemeimet és kérdőn néztem rá, mert azt hittem, hogy valami történt, de amikor szembetaláltam magam a nyuszira hasonlító mosolyával, megnyugodtam. Suttogva közölte velem, hogy csak azért hajolt el, mert imádja, hogy az arckifejezésem is olyan gyorsan változik meg, mint a kettőnk közötti hangulat. Erre csak annyit tudtam kinyögni, hogy ez mind az ő hibája és inkább örülnie kellene annak, hogy ilyen heves érzelmeket vált ki belőlem, mert szerintem neki sem lenne kellemes, ha fapofával tűrném, amint nyakamat kényezteti vagy mondjuk az alsómba vezeti ujjait.
- Ezt nem rosszból mondtam ám, baba - sóhajtott fel, majd végigsimított először felső, majd alsó ajkaimon, végül pedig az államnál kötött ki és annak segítségével húzott egészen közel arcához. - Egyszerűen csak lenyűgözöl, amiért másodpercek alatt változol át cukiból szexivé,
- Te is pontosan ezt csinálod, szóval volt kitől tanuljak - nyújtottam ki a nyelvemet, mire Jungkook azonnal ráharapott, persze csak óvatosan.
Ebből az lett, hogy tarkója köré fontam két karomat és belemásztam az ölébe, miközben ő elmélyítette a csókunkat, ami már koránt sem volt olyan ráérős és nyugodt, mint az előzőek. Óvatosan eldöntött az ágyon, így már megint vízszintesbe kötöttünk ki, ahonnan eredetileg is indultunk. Széttártam a lábaimat, hogy beférkőzhessen közéjük és szerintem egyszerre nyögtünk fel, amikor ágyékaink egymáshoz értek. Jungkook megmozdította a csípőjét, ezzel újabb nyögéseket kiváltva mindkettőnkből. Türelmetlen voltam és levezettem kettőnk közé a kezemet, mert tudatni akartam vele, hogy haladjunk már, mert sosem érünk el oda, ahol már mindketten szeretnénk tartani. Szerencsére értette a célzást és lemászott rólam, hogy levegye magáról az alsóját, addig pedig én is ezt tettem, majd olyan messze hajítottam az ágytól, amennyire csak tudtam. Ahelyett, hogy visszamászott volna az arcomhoz, megakadt úgy a csípőm környékén és egy pimasz mosoly után szájába vette mutató ujját és a világ legerotikusabb módján nedvesítette be azt. Még a szám is tátva maradt, mert annyira gyönyörű és egyben szexi volt, hogy nyögés sem hagyta el a torkomat. Összeszorítottam a szemeimet, amikor belém vezette egyik ujját és kellett pár másodperc, amíg megszoktam a már olyan régen érzett kellemetlenséget. Szerencsére nem tartott sokáig a várakozás, már nedvesítette is a második, utána pedig a harmadik ujját is, így rendesen felkészítve engem arra, amire ilyenkor kell.
VOUS LISEZ
stolen heart ~ jikook | ✔
Fanfiction❝Fáj, ha belegondolok abba, hogy hogyan végződött, mert az eleje olyan szép volt.❞ Jeon Jungkook bebizonyította, hogy egy bankrabló igenis tud őszintén szeretni. Park Jimin pedig az egész életét rábízta erre a bűnözőre, még akkor is, ha tisztában vo...