ROSALIND
,,Nie, to nie. Nevidel si zle?" Pýtala som sa ho.
,, Videl som dobre." Stál si za svojím Heimdall.
,, Musím to ísť povedať ostatným."
Prví raz som sa rozbehla po tom zákernom
moste.,, Bež." Nepovedal s tradičným pokojným hlasom.
Bežala som pomalším tempom aby som to ubehla no niekedy som musela aj zastať.
Celí čas som nad tým rozmýšľala.Heildall mal možno pravdu. Čo ak som na tú svoju pravdu nebola pripravená?
Dobre, moja pravda je vedľajšia musím oboznámiť Ódina s terajším stavom vojny.
Toto bola zatiaľ najdlhšia cesta od Heimdalla.
Keď som už videla črty nášho zámku tak som zajasala. Zrýchlila som. Príliš mi to trvá.
Keď som dobehla na dvor zistila som koľko času mi trvala cesta ku Heimdallovi a späť.
Thór práve stál pri chatke z našimi zbraňami. Chcela som na neho zakričať ale rozmyslela som si to.
Presvišťala som okolo neho a vzápätí som počula svoje meno.
,, Ros!" Povedal najprv veselým hlasom no keď som bežala ďalej tak sa rozbehol za mnou.
,, Ros čo sa deje? Kam to bežíš?" Snažil sa má zastaviť.
Vtrhla som do hlavnej sáli bez opýtania.
Ódin práve sedel na tróne a o niečom sa rozprával s Friggou.Jeho odpovede sa zdali byť tvrdé a tie jej akoby niekoho obhajovala, no koho to som už nezistila lebo som tam vpálila.
,, Matka! Otec! Veľmi sa ospravedlňujem že som tak vtrhla, ale mám správi!" Povedala som na jeden dych.
Ódin bol trochu prekvapený že som tu tak vtrhla. Čakala som prednášky o tom že som sa mala najprv opýtať a tak ďalej a tak ďalej.
No on na počudovanie vyhlásil:
,, Hovor dieťa moje!“,,Bola som u Heimdalla. Keď som sa chystala na odchod tak uvidel že to vyhlásenie k boju bola pasca. Nezhromažďujú svoje vojská to nie, ale vysielajú a pripravujú špehov a pár bojovníkov." Spustila som.
,, Kde?" Spýtal sa tvrdo.
,, To je to najzaujímavejšie. Na Chromice 1."
PS: ,Chromica' čítaj ,Chromika'
Predala som mu všetky moje znalosti o tomto pripravovaní sa a popísala som čo Heimdall presne videl.
Thór na mňa iba nechápavo hľadel.
,, Takže sa vyráža UŽ DNES a nie na planétu Kree ale na CHROMICU 1?"
,, Áno." Prisvedčil otec.
Otočili sme sa na päte a prišli sme na cvičisko kde si všetci trénovali svoje chvaty.
,, VŠETCI MA POČÚVAJTE!" Povedal Thór hromovým hlasom.
,, ZAJTRAJŠÍ BOJ SA PRESÚVA NA DNES A IDE SA NA CHROMICU 1!" Všetkým oznámil.
Chystala som sa vyšprintovať do mojej izby aby som pripravila, ale Thór ma zastavil.
,, Neverím že ťa toto tak rozrušilo." Začal.
,, Čo ti Heimdall ešte hovoril?" Spýtal sa prísnym hlasom.
,, Teraz na to nieje správny čas. Poviem ti to po bitke." Povedala som zamračene. Teraz nebol dôvod na úsmev.
Letela som sa prezliecť do bojového oblečenia ktoré spročívalo z dlhých, elastických rukávou, brnenia na hrudi a na chrbte a dlhých tiež elastických legín.
YOU ARE READING
Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅
Fanfiction,,Výhra, šťastie a láska. Tieto pocity Rosalind vždy cítila. No návšteva cudzej planéty, či stretnutie sa s úhlavnými nepriateľmi s novým plánom nieje povzbudivé. No čo ak sa na tej planéte odohralo viac? Čo sa stalo Rosalind a čo je zdrojom jej nev...