14. Futbal

117 19 5
                                    

ROSALIND

Bola som z toho mimo. Mať schopnosti je pekné ale pokiaľ to majú byť vražedné šutre čo sa nedajú zastaviť tak to nie ďakujem.

Kráčala som ani neviem kam. Iba som rozmýšľala. Ako dom takto pochodivala tak som tesne za sebou začula Thóra:

,,Ros, Ros to bude v poriadku. Počula si liečiteľa. Bude to trvať iba pár dní. A zatiaľ...”

,,A zatiaľ by ste ma mali niekam zatvoriť!” Skočila som mu do reči.

„Nie. Stačí keď sa zastavíš a nedovolíš hnevu aby do teba vstúpil.” Chytil ma za ruky a postavil sa oproti mne.

Nechcela som vyvolať ďalšie šutre preto som zastala a zadívala sa do jeho nádherných modrých očí.

,,Stačí vrátiť tú starú, veselú Rsalind.” Pousmial sa.

Chcela som prikývnuť keď som si uvedomila že ja už neviem ako byť stará Rosalind.

,,Ale ja neviem ako.” Pozrela som sa na Thóra.

,,Ja ti s tým pomôžem.” Usmial sa.

,,Ako?” Pýtala som sa zo slzami v očiach

,,Uvidíš.” Usmial sa.

Ja som sa neovládla a objala ho. Privinula som sa do jeho lonu čo bolo to najbezpečnejšie miesto aké poznám a po dlhej dobe som zacítila pravý pokoj.

SIF

Vo futbale som bola obranca, Leon s tým cudzím chalanom útočníci a Fandral bol brankár.

Fandral po mne stále pokukuje a už z neho začínam mať fóbiu.

Otočila som sa za loptou kde ju mal chytať Fandral ale ten magor iba stál a zízal na mňa.

,,Fandral. Lopta.” Usmiala som sa a naznačila aby vnímal.

,,Ach... jasné, prepáč.” strhol sa a obrátil pohľad na loptu.

,,A máme stav štyri-dva pre nás!” Zakričal Volstag ktorý bol v druhom tíme.

,,No len počkaj, za chvíľu uvidíš víťaza!” Povedala som mu priateľsky a kopla loptu Leonovi.

Ten sa ju zase snažil dokopať do brány. Vydala som sa mu na pomoc ale keď mi kopol loptu a ja som sa ju snažila dokopnúť do brány tak som za sebou začula valiaceho za Volstaga a odskočila som aby ma nezramoval.

,,Sif! Noták! Mohol to byť gól!” Kričal Leon.

,,Prepáč.” Ospravedlnila som sa a pokračovali sme v hre.

Počas toho ako sme hrali som rozmýšľala o Lokim. Prečo sa nepridal? Vizeral že sa chce pripojiť. Nabudúce musím byť dotieravejšia a donútiť ho.

Oficiálne skladám sľub že sa budem snažiť zo všetkých síl a naberať najlepších členov aby sme tento zápas vyhrali!

Krútila som hlavou nad sebou samou. Ale túto hru by som rada vyhrala a Volstagovi to vrátila!

,,Pauza!” Oznámil Vaughn.

Prvý polčas za nami a my sme svetelné roky po zadu. Mala by som sa snažiť.

Ako som tak rozmýšľala začula som Hoguna ako sa rozpráva s Vaughnom:

,,To čo som pred chvíľou videl ma trochu prekvapilo. Ako poznám Sif tak by radšej Volsagovi zasadila úder do brucha ako pred ním zutekať.”

,,Máš pravdu, niečo sa tu deje. Chápem, dievčatá si zažili svoje ale každý má svoje jazvy.” Odpovedal mu Vaughn.

Tento rozhovor ma trochu znepokojil. Všimla som si že Ros sa trochu zmenila ale na sebe som žiadnu zmenu nevidela.

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Where stories live. Discover now