39. Tušenie

69 8 5
                                    

THÓR

Prišlo mi to zvláštne. Čo robili Sif s Fandralom pod tými oknami? Naozaj to mal byť iba žart? Ako ich poznám tak sú toho schopný ale Sif sa dosť poranila, nestálo by jej to zato a navyše, ich vtipy bývajú zákernejšie. Napríklad minule, vtedy vymenili môj Mjolnÿr za napodobeninu. Hneď potom mi ho Fandral podal a ja som nechápal ako možné, že ho zodvihol. No na Lokiho nikto nemá. Ten keď sa chce niekomu pomstiť tak si to ten druhý odnesie aj s úrokmi.

No Sif a Fandral robia takéto... čudné vtipy? Neverím tomu. Musí byť za tým niečo viac a ako Sif poznám tak na ňu stačí trochu zatlačiť a pravda víde na svetlo.

Ako som rozmýšľal tak som prechádzal schodiskom. Po mojej pravej ruke boli komnaty a po mojej ľavici bola priepasť zakončená jednou zo siení na ktorej konci -inak povedané oproti mne- bolo ďalšie schodisko, rovnaké ako toto. Mal som naplánované ísť rovno aby som sa dostal na nádvorie, no niečo upútalo moju pozornosť. Bola to postava ktorá sa rýchlo blížila ku jednej z komnát a niečo zvierala v náručí.

Na jej tvári svietil znepokojený a kamenný výraz. Ihneď som osobu spoznal tak som na ňu zavolal:

,,Rosalind!"

No ona akoby nepočula, iba ďalej pokračovala v ceste. Následne sa vrhla do svojej komnaty a zabuchka za sebou dvere.

Domyslel som si, že ma zjavne nepočula a vydal som sa za svojím cieľom. Plánoval som nájsť matku.

SIF

,,Toto nieje dobré. Toto nieje dobré. Toto nieje dobré!" hovorila som a pochodovala po miestnosti zatiaľ čo Fandral sedel na mojej posteli a zamyslene čítal.

,,Toto nieje dobré! Toto nieje dobré! Toto nieje vôbec dobré!" pokračovala som. Nervy so mnou triasli a ja som nevedela ako sa zbaviť tlaku. ,,To nieje dobré! To nieje dobré! To nieje-"

,,Sif! To stačí! Upokoj sa." povedal Fandral a chytil ma za ruky.

,,Áno, to stačí. Upokojím sa. Upokojím. Áno upokojím. Upokojím..."

,,Tak som to nemyslel." zasmial sa Fandral. ,,Všetko povieme Ódinovi a ten to vyrieši."

,,Áno, ten to vyrieši." opakovala som. ,,Nevyrieši!" skríkla som náhle až Fandral od ľaku podskočil. ,,Ak sa opýta kde sme vzdali takú informáciu tak poletíme rovno do väznice." pri tej predstave ma striaslo.

,,Neopýta sa to. Jediné čo od teba chcem je, aby si pred ním neotvorila ústa." povedal a zahľadel sa mi to oči.

Nemo som prikývla.

,,Super." usmial sa ,,Ideme."

Pustil mi ruky a vykročil ku dverám
Ja som sa vydala sa za ním, no nechápala som ako môže byť taký pokojný keď nás od doživotného väzenia delí iba niekoľko minút.

Prišli sme ku schodisku a Fandral ma chytil za rameno.

,,Bude to v poriadku, sľubujem." povedal s nádejou v hlase.

Usmiala som sa a Fandral sa otočil a pokračoval v ceste. Zišli sme po schodoch a prešli sme jedálňou. Na jej konci bola krátka chodba. Keď sme stáli v chodbe tak som sa zhlboka nadýchla. Už iba jedny dvere nás delia od nášho konca.

Fandral ich otvoril a pridržal. Prešla som nimi ako prvá a keď sme uvideli nášho vládcu, obaja sme sa uklonili. Ódin nám naznačil aby sme spustili. Úzkostlivo som sa pozrela na Fandrala, no ten mi venoval iba nežný úsmev a začal.

,,Dnes sme sa s Lady Sif rozhodli preskúmať aká vec sa to dostala na Ásgard. Ako sme však hľadali, dostali sme sa ku knihe ktorá zahrňuje informácie o Chromice 1." povedal tajomne a Ódin napäto počúval. ,,Vieme že je Chromica od Kreeskej planéty nieje veľmi vzdialená preto ju môžme považovať za Kreesku, no dostať sa z jednej z týchto planét na Ásgard je obtiažne a trvá to dlho." pokračoval. ,,Avšak zistili sme, že z Chromici vedie portál rovno na Ásgard. Dosť nás to znepokojilo." odmlčal sa.

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora