31. Čudná nehmotná vec

71 10 2
                                    

LOKI

,,Môžem vedieť dôvod tohto rozhodnutia?" opýtal som sa.

,,To ťa nemusí zaujímať! Musí zomrieť!"

,,Aspoň počkajme kým sa to overí, niesom si tým istý." snažil som sa získať čas.

Jeho hnev trochu ubral na pare no stále bol rozohnený.

,,Dobre teda," pristúpil nakoniec ,,ale ak sa to ešte raz stane" odmlčal sa. ,,Musíš ju odstrániť."

Kývol som hlavou na znak súhlasu.

Pôvodne som sa chcel opýtať prečo mi nepovedali o tom že sa tá energia s Rosalind ,rozpráva' ale rozmysel som si to. Keby som to povedal tak by vedel že to ja som chcel pomôcť Rosalind. Nevedel som že to bude pre tú akciu také potrebné. Musím to zistiť sám.

ROSALIND

Už som čakala cez päť minút (pre mňa je to celá večnosť pokiaľ mám čakať) a Lokiho nikde nebolo. Rozhodla som sa ho ísť nájsť.

Toto miesto som poznala. Raz som tu bola keď som bola malá. Boli sme v starom Ásgardskom lese a bolo ľahšie sa dostať zo zamknutej klietky oliatej kovom ako z tadiaľto.

No malo to aj pekné stránky. Stromy boli plné krásnych rôznofarebných listov. Všade bola prudko oranžová farba. Keď som sa pozrela vyžšie mohla som niekedy uvidieť aj veveričku či štebotajúce vtáčiky.

Toto bol ešte labirint. O chvíľu blúdenia som začula niečí hlas.

,,To ťa nemusí zaujímať!" začula som a rozbehla sa za hlasom.

Ten hlas sa mi zdal akýsi povedomý no nevedela som prečo. Snažila som sa byť potichu aby pod mojimi nohami nepraskali listy či vetvičky.

,,Aspoň počkajme kým sa to overí, niesom si tým istý." začula som hlas môjho ,brata'.

Nechápala som. Čím si nieje istý? S kým sa rozpráva?

Pomaly som prišla k miestu kde sa odohrával rozhovor.

Predomnou bol veľký krík čo mi vyhovovalo lebo ma nevideli. Cez škáry medzi listami som zbadala dve osoby. Jednou bol Loki s napätým výrazom na tvári. Zamerala som sa na tú druhú osobu. Bol to muž v obleku a okuliarmi.

Will!? Premkol ma hnev a strach. Celá som sa roztriasla. Keby strach kvitol tak som ako rozkvitnutá čerešňa.

Zatajila som dych. Nesmú vedieť že tu som.

,,Musíš ju odstrániť." povedal napokon Will a ja som nepotrebovala nápoveda aby som zistila o kom rozpráva.

Loki iba pokýval hlavou a mávol rukou do vzduchu.

Will sa rozplynul. Rozprával sa s ním pomocou ilúzii? Šikovné. No hneď mi doplo že nemôžem byť s Lokim osamote.

No viac ako strach som cítila smútok. Lokimu som verila a on ma takto oklamal!

Rozbehla som sa preč. Nechcela som aby ma našiel. Musím ihneď za Ódinom! Alebo hocikým iným kto je silnejší než Loki.

No prv, než som stihla ubehnúť desať metrov som za sebou začula kroky a praskanie vetvičiek. Loki!

Obzrela som sa. Bežal za mnou.

,,Rosalind stoj! Nerozumieš tomu!"

Neverila som mu. Utekala som čo mi sily stačili. Loki bol však rýchlejší a bol pri mne na dva metre. Zrýchlila som.

Kľučkovala som pomedzi stromy a raz som skoro jeden zrazila. No stromy neboli v ohrození jediné. Veveričky hneď utekali a raz som skoro skočila na ježka. Nepríjemné zoznámenie pre obe strany...

Otočila som sa. Loki tam nebol. Kam sa stratil!? Ubehla som mu?

Aby som si náskok udržala tak som ešte zrýchlila no Loki mal iný plán. Nevidela som pretože za zneviditeľnil.

Vtedy mi to vôbec nedochádzalo no keď som začula tvrdé dopady nôh pri mne a následne ma niečo oblapilo okolo pása, tak som pochopila.

Loki ma držal, no ja so bola odhodlaná prežiť. Trhala som sa a mikala.

Loki vytiahol svoju dýku a s kamenným výrazom ju vytiahol dohora. Naozaj ma chce zabiť? Nič pre neho neznamenám! Z očí sa mi vytisli slzy.

Loki jediným pohybom ruky nôž odhodil.

Nechápavo som sa na neho pozrela.

,,Nechaj ma ti to vysvetliť." povedal.

THÓR

,,Nemohla sa predsa vypariť!" panikáriť som.

,,Neboj sa. Veď na Ásgarde je bezpečne. Nič sa jej tu nemôže stať." ubezpečovala ma Sif.

Chcel som jej na to niečo povedať ale prerušil ma hlas jedného z našich vojakov.
,,Heimdall vás oboch volá." oznámil.

Nemali sme inú možnosť ako ho poslúchnuť a nasledovať ho k Byfröstu.

Bol som zvedavý čo od nás Heimdall chce. Nikdy nás nevolá bezdôvodne.

Keď sme prešli cez most, tak sme sa dostali k samotnému Heimdallovi. Vojak -zo slušnosti aby sme mali rozhovore súkromie- odišiel.

,,Prečo si nás zavolal?" opýtal som sa.

,,Hľadáte Rosalind. Správne?" opýtal sa na naše počudovanie. Odpovedali sme mu že áno a on pokračoval.

,,Niekto sa dostal na Ásgard a Rosalind sa nachádza niekde pobližšie." povedal a pohľadom blúdil po vesmíre.

Sif sa na mňa prekvapene pozrela. Tiež som nerozumel.

,,Na to si tu ty. Pokiaľ nehceš, tak Byfröstom nič neprejde." povedal som a Heimdall na mňa uprel svoje oči.

,,Nepoužil Byfröst ani prechody medzi svetmi." vysvetlil a teraz som nerozmuel ešte väčšmi.

,,Čo potom?" opýtala sa Sif.

,,Muselo to byť niečo ako teleportácia no tej už nezabránim." povzdychol si. ,,Bolo to niečo nehmotné."

,,Si si istý?" nedôverčivo sa opýtala Sif.

,,Vidím to, no nemôžem to identifikovať." hneval sa Heimdall sám na seba.

,,Kde sa to nachádza?" opýtal som sa pohotovo.

,,Niekde v našich starých a zabudnutých lesoch." odvetil.

Sif po mne hodila zúfalý pohľad. Z tadiaľ sa tak ľahko nedostaneme.

,,Heimdall," oslovil som ho ,,ty sa tam vyznáš. Musíš nám pomôcť." prosil som ho.

,,Nie pokiaľ nedostanem rozkaz od kráľa." stál si za svojím.

Či sme chceli alebo nie, museli sme ísť nájsť tú vec.

,,Sif rozdelíme sa." povedal som a vyslúžil si od nej vražedný pohľad.

,,Stratíme sa."

,,Ale znova nájdeme. Heimdall nás vidí a navyše sme na Ásgarde kde je bezpečie. Sama si to hovorila." presviedčal som ju.

,,Čo chceš robiť?" opýtala sa rezignovane.

Potešil som sa.

,,Vezmeš si východnú časť lesa a ja západnú. Budeme hľadať tú vec a zároveň aj Rosalind."

Sif bez slova poslúchla a zobrala si meč. Ja som si nič brať nemusel. Mÿolnyr ma počúva na slovo-teda vlastne na mávnutie ruky.

Posledný krát som Sif ubezpečil že sa nestratíme a každý sa vydal svojou cestou.

Dúfal som že tú vec nájdeme a rýchlo zlikvidujeme. Nevedel som totiž ani o čo sa jedná. Či je to plyn alebo niečo podobné. Čo všetko je vlastne nehmotné?

Zrodila sa nám nová kapitolka a ja dúfam že sa vám páčila. Ospravedlňujem sa za gramatické chyby a prajem krásny zvyšok dňa. ❤️

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Where stories live. Discover now