21. Osudná noc

111 14 7
                                    

LOKI

Tá záhadná osoba pomaly vyšla z prítmia. Zvedavosť nahradila všetky ostatné pocity a v cítil som, ako sa chvejem od nadšenia.

Tá osoba bola žena. Poznal som to podľa oblečenia. Mala ho podobné ako Sif.
Keď som sa jej prizrel do tváre neveriacky som vyriekol:

,,Lorelaj?"

(Gratulujem ALEX008002 bola to trefa to čierneho (; )

,,Vidím že si ma pamätáš." usmiala sa.

Ustúpil som do zadu pretože sa priblížila.

Ako som ustupoval ona sa stále blížila.

,,Čo odo mňa chceš?" spýtal som sa keď som uz narazil do kríka.

,,Správna otázka znie: čo chceš odo mňa ty." sladko povedala.

,,Ale ja od teba nič-" chcel som dopovedať ale položila mi ruku na rameno a v tedy pre mňa už svet neexistoval. Bola tam iba ona a nik iný. Bol som to stále ja ale túžil som splniť každé jedno prianie aké mala na srdci.

,,Thór." povedala. ,,Priveď Rosalind."

,,Ale nič jej nespravíš." protirečil.

,,Tebe na nej ešte záleží? Veď máš predsa mňa." povedala a pre zmenu položila ruky na neho.

Thórov pohľad však nepovolil. Úspešne jej kúzlu odolával. Ja som nebol vínimkou. Stále som viedol vnútornú bitku aby som sa uvedomil no jej kúzlo rástlo ako burina.

,,Áno ale pochop to. Nechcem aby si ju zabila." pokračoval Thór s ľadovým výrazom aký som na ňom dlho nevidel.

Lorelaj sa zasmiala a pokinula mu aby išiel. Ja som ich zatiaľ iba nemo sledoval a čakal kým aj mne dá nejakú úlohu.

,,A ty Loki." otočila sa ku mne. ,,Ty mi pomôžeš s tvojimi kúzlami." usmiala sa a vtedy som padol úplne. Mala ma v hrsti. Keby povedala: skoč do studne. Tak skočím.

Nepáčilo sa mi to, no ďalšie pokyny sa mi už začínali páčiť.

SIF

Dnes som mala jednu z nocí kedy som ani za svet nevedela zaspať. Nech som sa krútila akokoľvek, nech som si trieskala hlavu o čokoľvek, nie a nie zaspať.

Rozhodla som sa že sa prejdem, potom mi bude lepšie. Chcela som vísť na chodbu ale začula som akési kroky tak som zastala. Keď kroky ustáli tak som sa nadýchla a pomaly otvoria dvere. Nikto nikde.

Vyšla som a všimla si že dvere ma Lokiho izbe sú otvorené.

Nakukla som dnu a zistila že Loki nieje vo svojej izbe. Začala som mať obavy ale postupne som sa presvedčila že sa išiel tiež asi iba prejsť.

Vyšla som von a zistila že som mala pravdu.
Ale ako som sa na Lokiho tak pozerala nezdalo sa mi že by bol na prechádzke.
Loki bol síce v záhrade ale zakrádal sa ako lupič banky.

Čo má za lubom?

Zvedavosť mi nedala a tak som sa rozhodla ho sledovať. Mala som čo robiť aby si ma nevšimol no po chvíli som uvidela že nieje sám. Thór bol s ním.

Pomaly sme sa blížili k jazierku. Moja zvedavosť každým krokom rástla a ja som zadržiavala dych lebo som sa bála že o mne zistila.

Keď som videla že spomalili krok urobila som to isté. Prišli sme na tú časť záhrady kde veľa Ázgarďanov nechodí, preto sa Thór zdal byť pokojný, no zato Loki Vyzeral ako zvedavé dieťa ktoré chce zistiť čo dostane na narodeniny. Zastala som a schovala sa za jeden krík.

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt