LOKI
Bol som veľmi zvedavý prečo ten chlap naháňal Rosalind. Čo zase vyviedla?
Keď spal dala mu šľahačku na ruku, pošteklila ho v nose a on skončil so šľahačkou na tvári? Nie, toto bolo iné. Sám som bol svedkom niektorých jej vtipov. Podaktoré som ju sám naučil a ako pokusná opička slúžil Thór.
No Rosalind zaujímali iné veci.
,,Ja som nevedela že sa vieš teleportovať." hovorila ohúrene a prezerala si okolitú záhradu. ,,Kde to sme?" spýtala sa zvedavo.
,,Na mieste kde chodím keď chcem byť sám." odvetil som. ,,Dá sa tu vyčistiť hlava."
Zhlboka som sa nadýchol čerstvého vzduchu a vrátil sa do reality.
,,Ale neodpovedala si mi."
Rosalind si pomaly sadla za stôl a povzdychla si.
,,Ja sama ani neviem."
,,Len tak si si sedela na tribúne a zrazu ťa začal naháňať?" neveriacky som sa opýtal.
,,Vypočula som si jeho a Sifin rozhovor." odpovedala previnilo.
,,Tajne?" pokračoval som vo výsluchu.
,,No, ja som tam sedela a on začal rozprávať, takže vlastne ani nie." vykrúcala sa.
,,O čom sa rozprávali, kto to bol?"
Moja zvedavosť stúpala.
,,Niesi nejaký zvedavý?" zasmiala sa.
,,Vzal som ťa na toto miesto lebo som zvedavý. Mimochodom o tom mieste nikomu nepovieš."
Ros sa odmlčala akoby rozmýšľala či mi to má povedať.
,,Bol to Haldor." povedala napokon.
,,Ten trkvas?" nechápal som.
,,Prečo ho nazývaš trkvasom?" pochybovačne sa na mňa pozrela.
,,Lebo robí samé kraviny. Stále za mnou chodil a otravoval ma." prezradil som.
Hovoril som pravdu. Ešte predtým ako sa Rosalind rozhodla pre sebevražednú kariéru bojovníka, tak za mnou furt doliezal a vyzvedal.
,,A s čím ťa otravoval?" zvedavo sa pýtala Ros.
,,Napríklad kde sú tajné prechody medzi svetmi a keď som mu povedal že to neviem, tak mi hovoril o tom aký sme mi kamaráti."
Poklopkal som si po čele.
,,Nieje v poriadku."
,,Ale je, no bol v Lorelajinej moci." vysvetlila.
,,Neverím mu." povedal som priamo ,,čo chcel od Sif?"
,,Chcel aby boli spolu." povedala akoby mimochodom.
Zamrazilo ma. Tak už druhý!? Hlboko som si vzdychol a začal rozmýšľať.
Takže Sif šla na ples s Fandralom, rozišla sa s Haldorom a teraz Haldor chce aby s ním chodila napriek tomu že bol pred chvíľou s Lorelaj. Lorelaj ho ale ovládla takže ma pocit že ho Sif miluje. Alebo nie? Alebo si je vedomý toho čo sa stalo a snaží sa to napraviť? Ale ešte je tu tá vec s tým že naháňal Ros. Ale veď Rosalind je už taká. Bojí sa všetkého. Alebo ju chcel umlčať?? Nie, to je prehnané. Nesníva sa mi? Nespím? Nesnívalo sa mi to všetko? Niesom v kóme? Nepredstavujem si to všetko? Niesom úplný blázon?!?!?!
Moje rozmýšľalie začínalo byť už divné, preto som radšej prestal prestal premýšľať a opýtal som sa niečo iné.
,,Prečo si myslíš že ťa naháňal?"
ESTÁS LEYENDO
Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅
Fanfic,,Výhra, šťastie a láska. Tieto pocity Rosalind vždy cítila. No návšteva cudzej planéty, či stretnutie sa s úhlavnými nepriateľmi s novým plánom nieje povzbudivé. No čo ak sa na tej planéte odohralo viac? Čo sa stalo Rosalind a čo je zdrojom jej nev...