Prológ

563 30 5
                                    

Tlmené kroky sa ozývali rozsiahlou chodbou a vytvárali pocit skľúčenosti. Zvuk topánok sa odrážal od stien a postupne sa stlmil keď sa osoba zastavila a upriamila svoj pohľad dopredu. Dialo sa niečo čudné. Niečo neopísateľné. Osoba kráčajúca chodbou sa rozhliadla okolo seba a vzápätí zmizla.

Síce zmizla z Ásgardu, no objavila sa na inej planéte. Na pustej planéte oplívajúcej pieskom a temnotou.

,,Vítam ťa na Chromike.” povedal iný neznámy hlas.

Osoba sa rozhliadala okolo seba a hľadala zdroj tohto hlasu až ho napokon našla. Bol to muž s modrou pleťou, vysokej postavy.

Stál na jednej zo skál a upieral svoj pohľad na našu osobu.

,,Dozvedel som sa, že tvoja duša prahne po ovládnutí Ásgardu.” povedal tajomne.

,,To záleží na tom, odkiaľ je tá informáca.” odpovedala osoba chladne.

Muž sa uškrnul.

,,Správne. No poďme k veci.” začal a pristúpil k osobe. ,,Viem že keď si niečo zaumieniš tak to vždy dostaneš, no neútočíš a ja nerozumiem prečo. S tvojou mocou sa dá dosiahnuť veľa a ovládnutie planéty by mala byť hračka.”

,,Nieje to tak ako si myslíš.” oponovala osoba. ,,Všetko čo chcem už je zariadené iba potrebujem čas.”

,,Môžem to uríchliť.” namietal muž.

,,Nie. Mám to pod kontrolou. Už o chvíľu budem Ásgardu vládnuť ja a nerozumiem prečo sa do toho miešaš.” hnevala sa osoba. Vzrastal v nej hnev, oči jej blčali. Kto je tento muž že bude túto osobu poučovať o týchto veciach!?

,,Ani nevieš čo chcem povedať.” povedal chladne muž. ,,Splníš mi niekoľko úloh a potom sa uvidí.”

,,Nerozumiem prečo. Nič neurobím. Nemám na to dôvod!”

,,V ceste ti stojí jedna osoba ktorú nemôžeš poraziť a ty to vieš. Môžem ju odstrániť.” chlácholil osobu muž.

No najhoršie bolo, že má pravdu. Tá osoba ktorá môže poraziť tú našu je naozaj silná a môže ju poraziť.

Po chvíle rozmýšľania osoba vyhlásila:

,,Tak dobre. Čo odomňa chceš?”

Muž sa uškrnul.

,,Na Ásgarde mám spojenca ktorý ti v tom pomôže.”

,,Kto je ten spojenec?”

Muž sa na osobu pozrel no po chvíli odpovedal:

,,Loki.”

Máme tu kratučký prológ ktorý by vám mal pomôcť pochopiť nasledujúce kapitoly. Viete kto je osoba s ktorou sa muž rozprával? Pokiaľ áno, píšte do komentov. Osoba je z Marvelu. Dúfam že vás neodradil od čítania a užijete si nasledujúce kapitoly. ;) Prajem pekný zážitok.❤️

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Where stories live. Discover now