ROSALIND
Musela som zaspať pretože ma zobudil Lokiho hlas.
,,Rosalind.” zatriasol mnou.
,,Loki? Čo ty tu robíš?“ opýtala som sa pri tom ako si pretierala oči.
,,Čo ti prikázal ten hlas?“ spýtal sa priamo.
Povzdychla som si a do očí sa mi nevedomky nahrnuli slzy.
,,Musela som sa vlúpať do zakázanej časti knižnice a ukradnúť odtiaľ túto knihu.“ ukázala som na knihu vedľa mňa ,,A teraz mi povedal že mu musím doniesť tie kamene ktoré som vytvorila.“
Loki zjavne nechápal.
,,Prečo si ho počúvala!?“
,,Musela som.“ povedala som so sklonenou hlavou. ,,Vždy keď mu odporujem tak zacítim hroznú bolesť.“ odmlčala som sa. ,,Ja to už nevydržím. Musíš mi pomôcť!“
Loki iba nemo prikývol.
,,Dnes večer sa to všetko skončí.“ povedal a chytil ma za ruky. ,,Už nikdy ten hlas nebudeš počuť. No ihneď musíš ísť so mnou.” povdedal náhle.
,,Prečo? Kde? Kto? Kedy?”
,,Preto lebo nás zabijú, von, Heimdall, práve teraz.” odpovedal na moje otázky.
,,Asi mi to musíš vysvetliť.” nechápala som.
,,Heimdall niečo tuší, musíme ísť ihneď splniť úlohu ktorú mi dali Kree bez ohľadu na to či tam budeš alebo nie.” vychrlil.
Ja som iba nechápavo krútila hlavou.
,,Takže ja ťa tu presviedčam dlhými hádkami aby si ma tam vzal a ty zmeníš názor počas piatich sekúnd? To sa podarilo.”potešila som sa.
Loki iba zagúľal očami a už ma ťahal von z izby.
,,Naša destinácia sú kuchyne.” povedal prosto a išlo sa. Loki so nikdy nepotrpí na tom, aby mi niečo vysvetlil.
Po dlhom zakrádaní sa, sme prišli do kuchýň a Loki sa začal hrabať v nejakých veciach.
,,Prišiel si si po desiatu alebo si tu zakopal poklad?” doberala som si ho.
,,Áno aj nie.” odpovedal a hrabal sa ďalej až našiel čo hľadal a podal mi to.
Skoro ma zvalilo ma zem od tej váhy.
,,Prosím ťa čo to je!?” nechápala som.
Bola to veľká, železná, uzatvorená nádoba.
,,Toto,” poklopkal po tej veci a ešte jednu si vzal do ruky. ,,to je bomba.”
,,Čo!? Chceš snáď Heimdalla s Byfröstom vyhodiť do povetria!?” nechápala som, no Loki sa iba zasmial.
,,To je bomba na prenášanie plynu. Tieto sa využívajú na varenie a zhodou okolností verím že sú prázdne.”
Pokrútila som hlavou a vydali sme sa ďalej. Loki sa zneviditeľnil a ja som tam pochodovala a snažila sa tú váhu udržať.
Loki bol stále predomnou a ukazoval mi smer keď odrazu úplne zmizol. Čo to robí? A v tom som zistila prečo. Blížil sa Thór. Zamrazilo ma. Pokiaľ má uvidí, čo mu poviem? Ále, vieš, išla som vonku grilovať na tejto ehm...bombe? Nie, nie, nie, nie, nie.
Chytila som sa miesta kde bola predtým Lokiho ruka a vzápätí zistila že som už aj ja neviditeľná. Toto bola aj iná výhoda. Videla som Lokiho.
YOU ARE READING
Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅
Fanfiction,,Výhra, šťastie a láska. Tieto pocity Rosalind vždy cítila. No návšteva cudzej planéty, či stretnutie sa s úhlavnými nepriateľmi s novým plánom nieje povzbudivé. No čo ak sa na tej planéte odohralo viac? Čo sa stalo Rosalind a čo je zdrojom jej nev...