ROSALIND
Prestala som sa mikať a Loki ma pustil. Nevedela som čo mám robiť no ostala som iba bezradne stáť. Loki videl že stačí jedno nevhodné slovo a opäť sa rozutekám preč.
,,Rosalind. Nieje to tak ako vyzerá.“ začal a ja som ho prebodla pohľadom. ,,Ja-“ a v tom si niečo akoby uvedomil a odmlčal sa. ,,Je to moja úloha.“ povedal rýchlo.
Nechápala som. Loki sa poobzeral a trasľavo zodvihol dýku zo zeme. Vedela som že keby som sa rozbehla že ma doženie preto som iba ustúpila. Loki ku mne pristúpil.
,,Loki.“ vyhŕkla som zhrozene.
Zodvihol dýku. Zatajila som dych a odrazu som videla ako sa Loki rozohnal a dýky mi vrazil dýku do srdca. Čakala som krutú bolesť no nič som necítila. Nechápavo som sa odzerala okolo seba. Ustúpila som. Vedľa mňa stála moja kópia s dýkou v srdci. Bola to ilúzia!
Loki nechal svoju ilúziu s mojou a sklopil pohľad. Pozrela som sa na svoje ruky. Boli matné, akoby som bola duch. Pozrela som sa na Lokiho. Bol na tom rovnako. Zjavne nás zneviditelnil.
Chytil ma za ruku a viedol preč. No jeho plány niekto prekazil. Bol to Thór.
,,Rosalind!“ Kričal.
Strhlo ma. Chcela som sa za ním rozbehnúť no Loki ma strhol za ruku naspäť.
,,Daj mi chvíľu.“ povedal po tichu. Neverila som mu no mlčala som.
Svojej ilúzii nariadil aby tú moju zobrala a odniesla hlbšie do lesa. Teraz ma premkol strach. Čo chce Loki urobiť? Opäť som sa začala mikať. Loki nepochyboval že na Thóra zakričím preto mi zakryl ústa a pritlačil ma k stromu.
Dlho nečakal a teleportoval nás do altánku. Bála som sa. Tu by nás nemuseli nájsť.
,,Rosalind ja ti všetko vysvetlím.“ začal.
Zarazilo ma to, no mierne som pokývala hlavou aby hovoril.
,,Ten človek ma začal sledovať ešte predtým ako si dostala schopnosti. Bol som prinútený vybrať najschopnejšieho kandidáta ktorý by bol tak slabý že by padol na plyn ktorý vytvára Chromica ale aj dosť silný aby ho prežil.“ vysvetlil a odmlčal sa. ,,Chcel som aby tam išiel Leon, ale to sa nevydarilo.“
Prebodla som ho pohľadom.
,,Tak preto...“ povedala som potichu.
,,Chcel som ťa chrániť.“ povedal vážne.
,,Iba pre to aby ten tvoj projekt nezlyhal.“ povedala som nahnevane. ,,Nezáleží ti na mne či na ostatných. Si sebec, egoista!“
Nechápala som ako mohol niečo také urobiť!
,,Nevieš o čom hovoríš!“ skríkol na mňa. Zjavne nemal rád keď takto o ňom hovoria.
,,Dobre viem.“ trvala som na svojom. ,,Bol si celý čas spojený s Kree a dohadzoval si im vhodných kandidátov na ich pokusi.“ kričala som.
Loki zaťal päste.
,,Čo si ešte urobil!?“ opýtala som.
Loki neodpovedal iba sa pozeral do prázdna. Aj ja som chvíľu mlčala, no potom mi to došlo.
,,Už chápem prečo si mi chcel vojsť do hlavy.“ začala som pomaly.
Loki sa na mňa zvedavo pozrel.
,,Chcel si niečo vedieť! Ty si mi nechcel pomôcť ale iba zistiť informácie!“ hnevala som sa. ,,Celí život vyrastám vo viere že mám rodinu ktorá mi vždy pomôže, že mám brata ktorému na mne záleží a pritom sa ma môj brat snaží zradiť!“ kričala som po ňom.
Loki už zjavne tiež stratil nervy lebo tresol päsťou do stromu. Čakala som že sa nič nestane ale strom sa nebezpečne nahol a začal vydávať praskavé zvuky. Ako som sa naň pozerala tak sa čoraz viac nahíňal až s veľkým rachotom dopadol na zem.
Zatajila som dych. Toto bolo na mňa moc. Ustúpila som. Loki má obrovskú silu. Podobne ako Thór. Keby chcel tak skončím rovnako ako ten strom a možno aj horšie.
S ťažkým výdychom som sa chytila stromu a oprela sa oň. Loki sa mi otočil chrbtom. Zatínal päste. Jeho výraz som nevidela ale pochopila som že nieje nadšený.
V tej chvíli sa otočil a založil si ruky na prsiach.
Mlčala som. Nechcela som ho ešte viac vyprovokovať no vedela som čo urobil. Preto som bola nahnevaná aj ja.
,,Nerozumieš čo sa deje.“ povedal chladne.
,,Tak mi to povedz.“ odpovedala som potichu.
Loki mlčal.
,,Musím to urobiť.“ povedal prosto ,,Všetci za to zaplatíme pokiaľ nesplním úlohy.“ odmlčal sa.
Všetci za to zaplatíme? Čo tým myslí? Kree snáď zaútočia? Zničia Ásgard?
,,Doteraz som plnil všetky úlohy no nie všetky sa podarili podľa plánu. A terajšia úloha...je pripraviť ťa o život.“ úzkostlivo sa na mňa pozrel. ,,Musíme ich zastaviť.“
Mlčala som.
,,Musíš si najprv ujasniť na koho si strane.“ povedala som po chvíli.
Loki mi neodpovedal. Namiesto toho sklopil pohľad.
,,Rosalind!“ Začula som tentoraz Sif.
Lokiho strhlo. Priskočil ku mne a chytil ma za ramená.
,,Musíš mlčať.“ povedal náhle. Z jeho očí sršal hnev a zúfalstvo.
,,Keby sme to povedali tak nám otec môže pomôcť.“ oponovala som.
,,Nie. Robím čo môžem. Nechaj to na mňa lebo za to zaplatíte všetci.“ zavrčal. ,,Nesmie to vedieť nikto. A hlavne nie Thór. Ten by to povedal Ódinovi a to by bol náš koniec.“
Kývla som smutne hlavou. Nemám rada tajomstvá.
,,Čo mám povedať keď sa bude pýtať čo tu robím? A čo mu poviem ak sa opýta-“ zmätkovala som, no Loki ma prerušil.
,,Ja všetko zariadim.“ zahľadel sa mi do očí.
,,Ale mám ešte veľa otázok.“
Dal mi prst na peri.
,,Nechaj si ich na neskôr.“ povedal ticho. ,,Ale teraz nás nesmie nikto vidieť.“
Stíchol a zložil ruky z mojich ramien.
,,Rosalind!“ opäť som začula Sifin hlas.
Loki odo mňa odstúpil a zťažka si vydýchol. Bolo vidieť že ani on to nemá ľahké.
,,Ros!“
,,Ehm...tu som!“ odkričala som.
Začula som praskanie konárov a šúchanie listov. Onedlho sa z krovia vynorila Sifina postava.
,,Rosalind.“ potešila sa a obímla ma.
Ja som jej obiatie opätovala.
,,Ani nevieš ako som sa bála. Les je hlboký a Heimdall rozprával niečo o tom že je tu niekde nejaký votrelec či niečo také a že si tu niekde aj ty, tak sme ťa išli s Thórom hľadať.“ vzdychla si. ,,Teba som našla ale tá vec tu stále je.“
Pozrela som sa na Lokiho. Naznačil že mám byť ticho.
,,No...to mi je ľúto.“ vysúkala som zo seba.
Na Lokim bolo vidieť že zúrivo rozmýšľa. Chcela som sa mu prihovoriť no on sa o pár metrov vzdialil a zmizol.
Zjavne chcel byť sám. Som teda zvedavá čo sa tu vlastne deje. Prečo ma chcú Kree zabiť? Loki bol od začiatku s nimi spojený? Na čej strane je a čo to mám vlastne za schopnosti? Na tieto otázky by mi mohol odpovedať iba Loki a ja som dúfala že tak aj urobí lebo nás tlačil čas a moje svedomie lebo nechcem nič tajiť.
Prepáčte že kapitola vyšla takto neskoro ale včera sa mi nedalo. Dúfam že sa vám páčila a budem vďačná za všetky hviezdičky. Čo si myslíte o Lokim? Napíšte mi do comentov. Ďakujem a prajem krásny zvyšok dňa. ;)
ESTÁS LEYENDO
Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅
Fanfic,,Výhra, šťastie a láska. Tieto pocity Rosalind vždy cítila. No návšteva cudzej planéty, či stretnutie sa s úhlavnými nepriateľmi s novým plánom nieje povzbudivé. No čo ak sa na tej planéte odohralo viac? Čo sa stalo Rosalind a čo je zdrojom jej nev...