20. Zvedavosť

89 16 7
                                    

SIF

Práve som prechádzala popri Lokiho dverách keď som zistila že niesú zatvorené iba privreté.

Nieje nepozorný, urobil to náročky alebo je rozrušený a nestihol. A naozaj, počula som ako pochoduje po izbe a mrmle si popod nos.

Zaklopala som a trochu potlačila dvere.

,,Môžem?" spýtala som sa s úsmevom.

,,Áno. Iste." povedal roztržito.

,,Je všetko v poriadku?" spýtala som sa pomaly a všimla som si na jeho nočnom stolíku akúsi obálku. Niekto mu písal? A kto?

,,Áno." povedal ostro a keď videl kam smeruje môj pohľad tak rýchlo zdrapil obálku s listom a schoval si ju za chrbát.

,,Naozaj?" spýtala som sa ešte raz.

,,Naozaj." povedal bez rozmýšľania čo ma trochu zaskočilo.

,,Tak teda... dobrú noc." popriala som mu.

,,Dobrú." povedal a prilepil pohľad na stenu kde boli hodiny.

Na niečo čaká? Loki mi bol samotný záhadou. Išla som spať a rozhodla som sa že o tom zajtra poviem Frigge tá možno bude vedieť.

Vydala som konečne do svojej izby a zapozerala sa do zeme. Bez jediného povšimnutia som do niečoho narazila a skončila na zemi.

,,Au." povedala som a pošúchala si ruku na ktorú som spadla.

Pozrela som sa vyššie a uvidela som Thóra ktorý bol predmetom môjho pádu.

Tváril sa prekvapene.

,,Prepáč." povedal a rýchlo mi podal ruku. Postavila som a posledné čo som videla než som išla do izby bol nepokojný Thór.

Čo sa tu všetkým deje!?

ROSALIND

,,Tak toto by už stačilo!" začula som Ódina ako sa hnevá. ,,Ja som ho varoval!"

,,Ale čo sa stalo?" spýtala sa matka.

,,Loki, znova kúzli! Tentoraz znemožnil Heimdallovi vidieť celý zámok!"

Celú hádku som počúvala cez dvere. Viem že sa to nemá ale skrátka keď prechádzam okolo ich dverí a začujem hádku tak musím zastať.

,,Určite to nebol on!" obhajovala ho.

,,A teda? Čo mám podľa teba robiť?"

,,Sleduj ako sa správa, čo robí a postupne zistíme čo sa deje." hovorila Frigga.

Ódin si povzdychol.

,,Nieje to zlý nápad ale môže byť už potom neskoro." odmlčal sa ,,čo ak chystá niečo podobné ako ten útok za Midgard?"

Zamrazilo ma. Nerada som si vzpomýnala na to čo sa stalo a navyše sme zistili že Lokiho čiastočne ovládal ten šuter...no musela tam byť aj jeho vôľa...neviem, nerozmumiem tomu.

,,Ale za to nemohol." potvrdila moje myšlienky Frigga. ,, Vieš že je iný. Snaží sa-“

,,Čiastočne.“ skočil jej do reči.

,,Ale vie že keď niečo vyvedie,“ začula som kroky čo znamenalo že k nemu pristúpila ,,tak skončí vo väzení a vieš ako to tam nemá rád. Záleží mu na tom že si ho pustil. Váži si to.“

Nastala chvíľa ticha. Ódin zjavne premýšľal.

,,Dobre." povzdychol si ,,Ako vždy, presvedčila si ma." v jeho hlase už bol pokoj. ,,Zajtra ho budú stráže sledovať."

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora