Niekoľko slov na koniec

121 10 22
                                    

Tak najprv vám chcem napísať čo si myslím: Wow! Ty jo! Ja som naozaj dokončila knihu!!! Jupiiiii! To nieje možné!

Nedokážem uveriť, že som sa dostala až sem a to by som nebola na aby som koniec neobkecávala. :D samozrejme, že konečný príhovor bude na konci knihy ktorú pripravujem (nie, nepripravujem iba nad ňou stále rozmýšľam. XD) a o chvíľu aj vydám.

Ako ste si všimli tak je tu otvorený koniec. Viac než otvorený. Narobila som veľa otázok, no nedala vám odpovede. Tieto odpovede sa dozviete v ďalšej knihe ktorá sa bude volať Lost Memories.

Áno, táto kniha sa najprv takto volala, no keď som zistila, že by mala okolo sto častí, tak som sa rozhodla to urobiť takto. Inak ju môžete očakávať už budúci týždeň. (Wow! Bianka ty si nejaká rýchla nemyslíš?)

Dúfam, že sa vám kniha páčila. Prosím napíšte mi svoj názor a dúfam, že budete mať chuť prečítať si aj ďalšiu knihu z tejto dvojknihovej série.

Tak či tak vám prajem krásny zvyšok prázdnin a urobím to čo som dlho neurobila. Ospravedlním sa vám za tú otrasnú granatiku. Prepáčte.

Inak má momentálne prvá kapitola sto videní a dokopy 1300 videní a 300 voitov! Ďakujem!!!❤️❤️❤️

Takže zdarec a užite si čítanie, prázdniny, koláč od babky a moje nezmyselné kecanie pri koncoch kapitol!

Lost Dream (Fanfiction for Asgard)✅Where stories live. Discover now