DUUUSSH..!!Dua orang pengikut berpusing tercampak,Hafez menghayunkan tumbukan dan seorang lagi cuba menyerang hendap. Hafez menangkis dengan tangan kanan,lantas Hafez menujahkan tumbukan dua kali tepat ke perut serta dada.
DUUUSSH!!
DUUUSSH!!
Erica pula mengambil peluang untuk segera menyelinap,dia menjatuhkan dengan pantas beberapa pengikut yang berkawal di dalam gudang lama.
"Musuh menyerang!!"
Muncul dalam sekumpulan pengikut pemberontak,dalam keadaan terkejut mereka terus mengacukan senjata dan menembak ke arah Erica.
Tetapi Erica terlebih dahulu memecut,menjatuhkan mereka semua dan kapaknya tepat mengenai sasaran.
"ARGHH..!!!"
Sekelip mata terus sahaja sekumpulan pengikut,rebah tidak lagi bernyawa dan Erica terus mara.
ZRASSH..!!
Erica sempat mengelak satu tetakan pedang,gadis itu melakukan back-flip dan memandang ke arah si pelaku.
"Nice dodge!" ujar si penyerang tersengih.
Erica hanya merengus sahaja merenung si penyerang,kapak dipegang kemas dan bersiap-sedia.
"You can't talk?" soal si penyerang dan Erica tidak memberikan kata-kata.
TANG..!!!
Si penyerang menahan tetakan mengejut Erica,pedangnya digunakan menahan kemas bilah kapaknya.
"Not bad for women.." puji si penyerang.
TANG!!
KTANG!!
"That's it woman! Show me your true power!!" ujar si penyerang seperti orang gila,Erica menghenjut tendangan dan membuatkan si penyerang terseret jauh.
"Urgh... Yeah,give me more!" ujar si penyerang mukanya merah padma,seperti dia menikmati tendangan Erica tadi dan Erica membuat muka meluat.
"Euw.. Are you masochist?" soal Erica dan si penyerang terdiam kemudian tersengih,Erica memucat.
"I don't mind hahaha..!!" teriak si penyerang.
"Only dead will cure you sickness!!" Erica menumpukan kuasanya dan kapaknya bersinar coraknya.
"Come to me baby!!" si penyerang memecut ke arah Erica.
Erica memusingkan kapaknya dan melemparkan ke arah si penyerang,lantas si penyerang menangkis dan Erica sekelip mata sudah berada di hadapannya memegang pemegang kapak.
ZRASSH!!!
Libasan kuat mengoyakkan bahagian dada si penyerang,Erica mengetap gigi dan si penyerang tergamam lalu melutut.
"Ahh... So fresh.. Argh!" si penyerang mati begitu sahaja.
"Urgh.. Aku harap aku takkan jumpa orang macam dia lagi.." ujar Erica mengelap darah dari bilah kapaknya.
"Aku harap juga kapak aku takkan mereput.."
DUUUSSH!!
KRASSH..!
Salah seorang pengikut dihempas ke tanah,lalu terbatuk keluarkan percikan air liur dari dalam mulut sebelum pengsan.
"Haa.. Itu yang terakhir.." ujar Hafez mengesat peluhnya.
Nazemi hanya memerhatikan dari jauh,dia memastikan tiada sesiapa yang cuba menyerang hendap Hafez. Alat bidikan yang dipasang pada telinga,ditekan dan mengeluarkan sebuah drone mini lalu diterbangkan.
YOU ARE READING
LEFT HAND OF GOD™
AventureDendam.. Kemarahan.. Benci.. Dusta... Perkataan itu bermain di mindanya.. Peristiwa hitam yang mengorbankan rakan karibnya serta insan tercinta segar di dalam ingatan.. Hafez Al'Azham,pahlawan badai memburu individu yang mengakibatkan korban rakan...