iki

465 42 18
                                    

(Jimin)

7 Nisan 2019

"

"Rosie, hadi bitanem. Ağaç oldum burada."

Yaklaşık yarım saattir kapının önünde Chae'yi bekliyordum. Kampüse gidecektik. Bir saat sonra dersimiz vardı ama bir saatin yarısını Chae'yi beklemekle harcıyordum.

Öğle yemeğimizi yer ve öyle gideriz diye plânlamıştım ama sanırım boşaydı.

"Geldim, geldim. Hadi gidelim."

En sonunda evden çıkmayı başarabilen Chae sayesinde gülümsedim. Üzerinde ki siyah kot pantolan ve beyaz gömlekle harika duruyordu. Her ne kadar bunlar günlük kıyafetler olsa bile, her şey onun üzerinde harika görünüyordu.

"Jimin, iyi misin?"

Daldığımı yeni fark etmiştim. Hızlıca başımı sağa sola salladım ve kendime gelmeye çalıştım.

"İyiyim, sadece dalmışım. Hadi gidelim."

Elimi Chae'ye uzattım ve tutmasını bekledim. Elimi tutunca beraber yürümeye başladık. Aslında arabam vardı ama Chae yürümek istemişti. Zaten yol fazla uzun olmadığından bende kabul etmiştim.

Kampüse geldiğimizde Chae elimi bıraktı ve içeri doğru koşmaya başladı. Peşinden ilerleyip kime koştuğuna baktığımda Jungkook'un sevgilisi Jeongyeon'u görmüştüm.

Jeongyeon da Chae'ye koşuyordu ve arkasında Jungkook gülümseyerek Jeongyeon'a bakıyordu.

Koşarak birbirlerine sarıldıklarında yüzümde ki gülümseme büyüdü. Arkadaşlarına bayılıyordum ve asla küsmelerini istemezdim. Çünkü Chae Jeongyeon'u seviyordu ve ben Chae'nin üzülmesini istemiyordum.

Jungkook'la göz göze geldiğimizde aynı anda kızlara ilerlemeye başladık. Yanlarına vardığımda Chae ve Jeongyeon bir şey hakkında konuşuyorlardı ama konuyu anlamamıştım.

"Dün konuştum Lisa ve Tae geleceklermiş."

Chae'nin söylediği şeyle Jeongyeon yanında ki Jungkook'a döndü.

"Duydun mu Jungkook? Lisa gelecekmiş."

Jungkook gülümseyerek başıyla Jeongyeon'u onayladı.

"Duydum."

Meraklanmıştım. Neyden bahsediyorlardı ki?

"Onlar kim?"

Benim sorduğum soruyla hepsi bana döndü. Merak etmekte haklıydım. Sonuçta ben aralarına yeni katılmıştım. Chae'yi sevdiğim için ve Jungkook'ta Chae'nin en yakın arkadaşının sevgilisi olduğu için onula arkadaş olmuştum ama Jungkook'un bundan haberi vardı.

"Bizim arkadaşlarımızdan sadece iki tanesi Lisa'nın ailesini ziyaret etmek için Tayland'a gitmişlerdi. Bu akşam dönüyorlarmış."

Anladım dercesine başımı salladım. Ben tanımasam bile sevinmişti. Sonuçta sevgilimin sevdiği insanlarla tanışacaktım.

Jeongyeon bakışlarını kolunda ki saatine indirdi ve konuştu.

"Derse geç kalacağız. Gitsek iyi olur."

Hepimiz başımızla Jeongyeon'u onayladık ve binanın girişine ilerlemeye başladık.

Hepimiz aynı bölümü okuduğumuz için şimdi ki dersimiz ortaktı ve tıp okumak hiç kolay değildi.

Eminim ki önümüzde ki üç saatte bir haftalık sıkılma kotamı dolduracaktım. O derece sıkıcı bir ders bizi bekliyordu.

Bu kurguya uzun zamandır bölüm yazamıyorum ama bunun bir sebebi var. Sebebi ise aklıma yazacak bir şey gelmiyor. Bu yüzden yeni altı adet kurgu yayımladım. Lütfen onlara da bakar mısınız??🙏🙏


afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin