Bu bölüm sadece cinsel içerik içerir! Okumak istemeyenler diğer bölüme gecebilir.
---------------------------------------
(Jungkook)
Ellerimi beline sararak daha çok kendime çektim. İradesizdim. Gerçekten tam bir iradesizdim.
Dudaklarımızı ayırmadan yavaşça doğrulmaya çalıştım ama bana izin vermeden beni kendine çekti ve tekrar eski halimize gelmemizi sağladı.
Yatak odasına gidecektim. Ne istiyordu daha?
Dudaklarımızı ayırarak yüzüne baktım. Ne demek istediğimi anlamış olacak ki cevap verdi.
"Burda yapalım. Yatak odası sıkıcı gelmeye başladı."
Derin bir nefes verdim. O burada rahat olabilecekse benim için hiç sıkıntı yoktu. Ben her türlü rahattım.
Omuz silktim ve üzerimde ki tişörtün eteklerinden tuttum ve çıkartarak kenara bıraktım.
Başka biri olsa direk yere atardı ama ben başak burcuydum. Yere atsam aklımda kalırdı.
Sinirliydim. Çok sinirliydim. Her şeye sinirliydim. Kendime, Rosé'ye, herkeze her şeye.
Aslında en başta istemesemde şimdi Rosé'yle deli gibi sevişmek istiyordum. Sinirimi birinden çıkarmam gerekiyordu ve bu kişi Rosé olacaktı.
O sinirle nasıl yaptım bilmiyorum ama Rosé'nin üzerinde ki tişörtü yırtmıştım. Ben de sonradan farketmiştim.
"Ne yapıyorsun sen?"
Sinirli bakışlarımı elimde ki tişörtten çekerek Rosé'ye çevirdim.
Gözlerine sinirli bir şekilde baktığımda afallamıştı.
"Neden sinirlisin sen?"
Sana aşık olan kendime.
"Sanane."
O sinirle elimde ki yırtık tişörtü yere attım.
Tekrar Rosé'ye doğru eğilerek boynunu emmeye başladım. Artık hiç bir şey umurumda değildi. Ne olacaksa olsun diyordum artık.
Önceden Jimin farkeder diye Rosé'nin boynunu morartmıyordum ama artık bunları düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afrodit day🍀jeongmin
FanficJeongyeon ve Jimin 13 Nisan'da yani Afrodit gününde birbirlerine aşık olmuşlardı. Afrodit bu yıl onları seçmişti.