on dokuz

235 24 37
                                    

(Jimin)

Jungkook ve Rosé'u tekrar o hâlde görmüştü. Ama bu sefer önceki kadar kötü görünmüyordu. Artık tek düşündüğü şey intikamıydı.

"Jimin, sence Jungkook gerçekten bana kıyamadığı için mi böyle bir şey yapıyor?"

Yanımda oturan Jeongyeon'a dönerek karşıya bakan yüzüne baktım. Jungkook ve Rosé'nin fotoğraflarını çektikten sonra kumsala gelmiştik. Galiba her zaman bunu yapacaktık. Onları sevişirken görecek, fotoğraflarını çekecek ve kumsala gelecektik.

Bence güzeldi. Ama Jeongyeon onları sürekli öyle görmeye dayanabilir miydi bilmiyordum.

"Bence Jungkook kendini kandırıyor. Sana alışmış bu yüzden hâlâ seni sevdiğini sanıyor."

Başını yine çevirmedi. Hâlâ denizi seyrediyordu.

"Peki sen bana ne zaman aşık oldun?"

İşte bunu çok düşünmüştüm. En sonunda onu ne zamandan beri onu düşündüğümü düşünmüştüm ve anlamıştım.

13 Nisan 2019.

O zamandan beri yani Han Nehrinin kıyısında Rosé ve Jungkook'u ararken karşılaştığımızdan beri onu düşünüyordu. Galiba o zaman ona aşık olmuştum.

"Han Nehrinde karşılaştığımız zaman aşık olmuştum sanırım. O gün üzerime düştüğünden beri seni düşünüyorum."

Anladım dercesine başını salladı. Benimse aklıma araştırıdığım şey gelmişti. O günün tarihini internette aratmıştım ve birkaç sonuç bulmuştum. İnanılmaz şeyler çıkmıştım.

"Jeongyeon, batıl şeylere inanır mısın?"

Bakışları neden soruyorsun dercesine bana bakıyordu. Bense omuz silktim ve bakışlarımı ondan çekmedim.

"Duruma göre değişir de sen neden soruyorsun?"

Bakışlarımı ondan çektim ve başımı önüme eğdim. Yüzümde ufak bir gülümseme oluştuğunda artık önümü göremiyordum.

"Ben sana aşık olduğum tarihi google'de arattım. Çünkü merak ettim. O günün bir anlamı var yoksa hiçbir anlamı yok mu diye merak ettim ve birkaç sonuç buldum."

Başımı kaldırarak yüzüne baktığımda. Hâlâ meraklı bir şekilde bana bakıyordu.

"Ne buldun?"

Gözlerimi hiç gözlerinden ayırmadan konuşmaya devam ettim.

"Yunan meteolojisinde ki güzellik ve aşk tanrısı olan Afrodit her yıl 13 Nisan'da iki kişiyi birbirine aşık edermiş. Belki bu yılın çifti de bizizdir belki?"

Bakışlarını tekrar denize çevirerek düşünmeye başladı. Ne düşünüyordu bilmiyorum ama bir şeyler düşündüğüne emindim.

"Jimin, öyle olsa bile ben sana aşık mıyım emin değilim. Öyle olsa bile Jungkook'un yaptığı şeyden sonra başka bir erkeğe güvenebilir miyim? Bilmiyorum."

Onu anlıyordum. Sonuçta kızlar erkekler gibi değildi. Kızlar duygularından hemen emin olamıyordu. Birde Jungkook'un ona yaşattıkları kafasının dahada karışmasına neden oluyordu. Ama ben onu gerçekten seviyordum ve onun duygularından emin olmasını sağlamak için elimden geleni yapacaktım.

--------------------------------------

Canım sıkıldığı için hem de yarın deneme sınavım olduğu için bu bölümü dün yazdım. Çünkü bugün yazmaya vakit bulamayacaktım.

Size bir şey sormak istiyorum. Önceki bölümde kurgularımı anlatmıştım size. Doğru söyleyin kaç kişi gidip onları okudu? Eğer kimse bana cevap size bir ay bölüm atmayacağım. Kkkkkkk

Şaka bir yana kaç kişi gidip baktı onlara. Doğruyu söyleyin.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin