yirmi dokuz

195 24 118
                                    

(Jimin)

Dediğini yapmıştı. Okulda yoktu. Gelmemişti. Ama neden?

Ona ondan vazgeçeceğimi söylemiştim ama yapabilir miydim bilmiyorum. Kendimi birazcık bile tanıyorsam yapamayacağıma emindim.

Okulda Jeongyeon'un olmamasının yanında beni kötü etkileyecek bir şey daha vardı.

Jennie.

Bana anlattığına göre sadece yüklü bir miktar para cezası almıştı ama onu da babası ödemişti. Hayır anlamıyorum. Senin kızın gecenin bir yarısı benim evime gelip beni tehtit ediyor ve sen kızına ceza vermek yerine kurtulması için para harcıyorsun. Eğer Jennie'nin babası o parayı vermeseydi Jennie altı aydan bir yıla kadar hapis cezası alacaktı. Ama zengin olmak bir başka.

Tabi adam kendi kariyerini de önemsiyor.

Düşüncelere dalmışken arabama doğru ilerliyordum. Karar almıştım. Arabamı değiştirecektim. Jennie yüzünden çok sevdiğim arabamdan olacaktım. Biraz daha üst modelini ve siyahını alacaktım. Jennie benim beyaz arabamı kirletmişti.

Arabaya binerek kontağı çalıştırdım. Jeongyeon'u merak ediyorum. Onun yanına gidecektim. Yolda giderken de bir bahane bulmam gerekiyordu. Ondan vazgeçeceğimi söylediğim hâlde sebepsizce, sadece onu görmek için evine gidemezdim.

Kontağı çalıştırdığım an yanımda ki yolcu koltuğunun kapısı açılmıştı.

Kim sizce? Hadi tahminleri alalım.

Eminim hepiniz Jennie diye düşündünüz ama hayır başka biri.

"Bir sorun mu var?"

Başını iki yana salladı.

"Bir şey yok. Sadece biraz dertleşelim istiyorum. Ama eğer meşgulsen başka zaman yapabiliriz."

Ne diyecektim? Jeongyeon'un yanına gideceğim diyemezdim değil mi? Mecburen onunla gidecektim.

"Nereye gidelim?"

Omuz silkti.

"Fark etmez. Yeterki rahat rahat dertleşebileceğimiz bir yer olsun. Hatta şu beraber bulduğumuz tepeye gidelim."

Başımla onu onayladım. Jeongyeon'un yanına daha sonrada gidebilirdim.

........

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin