yirmi beş

201 20 90
                                    

(Jimin)

Jeongyeon aradığında Jennie mutlaktaydı ama telefonumun zil sesini duyduğu için gelmişti ve telefonu o açmıştı.

O telefonu hoparlöre alarak konuşurken ben sessizce ağlayarak onları dinliyordum. Duygusal bir erkektim. Ama aşk konusu açılınca daha duygusal oluyordum. Nedenini bende bilmiyordum.

Telefonun kapanma seni gelinceye kadar sessizce ağlamıştım. Jeongyeon telefonu kapatınca deli gibi ağlamaya başlamıştım.

"Aşkım yapma ama böyle. Ben varım burada. Jeongyeon'u ne yapacaksın?"

Bir de dudak büzerek konuşuyordu. Bana yaklaştı. Bacaklarını açarak kucağıma oturduğunda biraz duraksadım. Yine benden ne istiyordu?

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Sana Jeongyeon'u unutturayım ister misin?"

Sürtüktü. Tam bir sürtüktü. Dünden beri benimle sadece yatmak istiyordu. Tek istediği buydu.

Kalçasını erkekliğime bastırdığında hiç bir şey hissetmemiştim. Aynı dün gece olduğu gibi. Neden zorluyordu anlamıyordum.

"İstemiyorum. Uzaklaş benden."

Gözlerimden hâlâ yaşlar düşüyordu. Şu an sadece Jeongyeon'u düşünüyordum. Telefonu Jennie açtığında, çıkmaya başladığımızı söylediğinde Jeongyeon'un yaşadığı hayal kırıklığını düşünüyordum.

Ayrıca pişmandım. Sabah Jeongyeon'a bıraktığım notta her şeyi anlatmadığım için pişmandım. Ama en büyük pişmanlığım Jennie'yle yattığım içindi. Jeongyeon'a olan aşkıma ihanet ettiğim içindi.

Düşüncelere dalmışken zilin sesini duymuştum. Zil sesiyle de Jennie'de üzerimde sürtünmeyi bırakmıştı. Beni tahrik edemiyordu. Bu benim sorunum değildi.

"Kim bu yaa?"

Kucağımdan kalkarak kapıya ilerledi. Ben de kimin geldiğini merak ediyordum ama hiç kalkacak hâlim yoktu. Bir anda aklıma Jennie'nin üzerinde ki tişört geldi. O şekilde kapı açmıştı birde. Resmen sürtük gibi davranıyordu ama umrumda değildi. Hatta sürtük gibi davranıyor demek ona hakaretti. Kendisi kıdemli bir sürtüktü.

"Geç."

Jeongyeon'un sesini duymuştum. Ne yani Jeongyeon mu gelmişti? Hayır hayır. Ben hayal görüyordum öyle bir şey olamazdı. Jennie'nin kendisine söylediklerinden sonra asla buraya gelmezdi.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin