(Jimin)
23 Nisan 2019
Bugün Chaeyeong'un doğum günüydü. Yanlış anlamayın benim Chae'm değil. Kızlarını arkadaşı Chaeyeong'un bu yüzden kuzenim Kyungsoo ona doğum günü partisi hazırlayacaktı.
Kyungsoo Chaeyeong'u gerçekten çok seviyordu. Bunu iki katlı büyük evinin salonunu hazırlarken gözlerinde oluşan ışıltıdan görebiliyordum.
Bütün erkekler birleşmiş Kyungsoo'ya yardım ediyorduk.
"Jimin şunları asmama yardım eder misin?"
Bir Jungkook'a bir de elinde ki süslere baktım. Nedense onun istediği hiç bir şeyi yapmak istemiyordum. Onunla düşman olmak istiyordum ama bunun bir nedeni yoktu. O benim dostumdu.
Başımla onu onayladım ve yanına doğru adımladım. Merdivenleri tuttuğumda elinde ki süsleri merdivenin basamaklarından birine bıraktı ve yavaşça astı.
Tüm süsleri asarak geri indiğinde bakışlarımı etrafta gezdirdim. Başka hiç bir şey kalmamıştı. Şimdi eve gidip hazırlanmam ve gelirken kendi Chae'mi almam gerekiyordu.
...
"Buyrun prenses."
Chae'nin kapısını açtığımda bana gülümsemişti. Yavaşça arabadan indiğinde kolumu beline sardım ve Kyungsoo'nun kapısı açık evinden içeri girdik.
Neredeyse tüm okul buradaydı. Tanıdığımız tanımadığımız herkes vardı.
Bakışlarımı herkezde gezdirirken ilerde hep beraber oturan arkadaşlarımızı farketmiştim. Sadece Kyungsoo ve Chaeyeong yoktu. Onlarda birazdan burada olurdu.
İkili koltuklardan birine oturup onlara katıldığımızda bakışlarım Jeongyeon'a kaymıştı. Üzerinde ki şort elbise ile harika duruyordu ve ben neden onu incelediğimi sorguluyordum.
Jeongyeon Jungkook'a bir şeyler söyleyerek mutfağa doğru ilerlediğinde ben de Chae'ye döndüm.
"Chae, ben biraz hava alacağım sen burada otur."
Başıyla beni onaylandığında yanağına bir öpücük bırakarak salonda ki bahçe kapısına doğru ilerledim.
Biraz ön bahçede onaylandıktan sonra arka bahçeye ilerlemeye başlamıştım. Ama arka bahçede arkası bana dönük Jeongyeon'u gördüğümde duraksamıştım.
Yavaşça yanına ilerleyip omzuna dokunduğumda başını omzunun üzerinden bana çevirdi.
"Burada ne yapıyorsun?"
Elimi omzundan indirdiğimde yüzünü bana dönmüştü.
"Hiç, içerdeki alkol kokusu midemi bulandırdı sadece."
Beraber barda buluştuğumuzda da dışarı çıkmıştı demek bu yüzdendi.
"Sen ne yapıyorsun burada?"
"Sadece hava almak istedim."
Başıyla beni onaylandığında bakışlarım hafif dolgun dudaklarına kaymıştı. Öpmek istiyordum ama neden istediğimi bir türlü anlayamıyordum. Sesli bir şekilde yutkunarak bakışlarımı gözlerine çıkardığımda onun hâlâ gözlerime baktığını farketmiştim.
"Jeongyeon..."
Sorarcasına bana baktığında bakışlarımı tekrar dudaklarına indirdim.
"... öpebilir miyim?"
Hafif aralanan dudaklarını gördüğümde heyecanlanmıştım. Ama o dudaklarını geri kapatarak başıyla beni onaylamıştı.
Anında yaklaşarak sertçe öpmeye başladığımda karşılık vermişti. Elimin birini ensesine koyup onu daha çok kendime bastırmıştım. Diğer kolumu ise kaçmaması için sıkıca beline dolamıştım. O da ellerini saçlarımın içine sokmuştu.
Nedense onun dudaklarında ki tadı asla Chae'nin dudaklarından alamamıştım. Sadece Chae'den değil hiç bir kadından alamamıştım. Onun dudakları bir başkaydı.
♤♡◇♧♤♡◇♧♤♡◇♧
First Kiss 😆
Rahatladım yaa. Bölümü iki gündür yazamadım gitti. Aslında bayramın ilk günü tamamlayıp atacaktım ama yazmadım. Dün de aklıma gelmedi. Bu sabahta aklıma bu sahneler geldi ve bende yazdım. Yoksa asla bölümü tamamlayamayacaktım. 😂
Neyse ben gider 10 dakika sonra online dersim var. Bir de matematik yaa. Ama olsun matematiğim iyi. Matematikte sınıf birincisiyim ben.😂
Neyse bay.
Saat : 08.51
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afrodit day🍀jeongmin
FanfictionJeongyeon ve Jimin 13 Nisan'da yani Afrodit gününde birbirlerine aşık olmuşlardı. Afrodit bu yıl onları seçmişti.