yirmi sekiz

189 21 21
                                    

(Jeongyeon)

Sokağa çıkar çıkmaz ağlamaya başlamıştım. Bana nasıl git diyebilirdi? Nasıl benden bu kadar kolay vazgeçebilirdi? Bu muydu yani? Ben tam ona olan duygularımdan emin olmuşken benden vaz mı geçiriyordu? Bu muydu bana olan aşkı? Bir de Afrodit'i anlatıyordu bana. Bu muydu yani?

Böyle düşünerek sokaklarda koşuyordum. Sadece koşuyorum. Nereye gittiğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu. İnsanlar bana bakıyordu ama umursayacak durumda değildim.

En sonunda yorularak durdum ve bakışlarımı etrafa çevirdim. Gerçekten neden özellikle burada yorulmak zorundaydım? Burası neresi mi?

Hadi bir tahmin yürütün.

Neresi olabilirki?

Evet, şu an Han Nehrindeydim. Jimin'in bana aşık olduğunu söylediği yerde.

Gerçketen burası olmak zorunda mıydı?

Kuruyan gözlerim tekrar dolmaya başladığında oraya gittim. Nereye mi? Jimin'in üstüne düştüğüm yere. Tam oraya gidip oturdum. Ve sadece ağladım.

Yoldan gelip geçerken insanların bana olan tuhaf bakışlarını umursamadım. Sadece orada saatlerce ağladım. Jimin'le yaşadıklarımızı düşündüm.

Onunla yaşadığımız her an güzeldi. Hatta Jungkook ve Rosé'yi gözetlemek bile güzeldi. Ama ben bugün onun gözlerinde gördüğüm yalvaran bakışlara göz yumarak onun evini terk etmiştim. O benim için sevmediği bir kızla yatmıştı. Ama ben onu terk etmiştim.

Ama Jungkook da benim için Rosé'yle yatıyordu. Ama ben ona bunu yaptığı için Jungkook'dan intikam almaya çalışırken neden Jimin'e bunu yapamıyordum? Jimin benden özür dilediği için mi? Ya da gecenin bir yarısı evime gelip göğsümde ağladığı için mi? Neden Jungkook'a kızdığım kadar Jimin'e kızamıyordum?

Çünkü ben gerçek aşkı Jimin'de bulmuştum. Ama ona deli gibi aşık olduğumu anladığım an onu kaybetmiştim.

Hâlâ bunları düşünürken telefonumum zil sesini duymuştum. Gözlerimde ki yaşları silerek çantamdan telefonumu çıkardım.

"Efendim Sana?"

"Unnie, iyi misin sesin götü geliyor?"

Bana diyordu bunu? Asıl onun sesi daha kötü geliyordu.

"Bana diyene bak. Senin sesin daha kötü. Ne oldu anlat çabuk."

Derin bir nefes verdiği duydum.

"Telefonda konuşmam. Neredesin söyle yanına geleyim. Hem biraz dertleşmiş oluruz."

"Han Nehrindeyim ama birazdan eve geçeceğim. Sen bana gel."

"Peki tamam görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatarak çantama koydum. Ne olmuştu acaba? Merak etmiştim şimdi.

--------------------------------------------

Beni özlediniz mi?

Biliyorum sınav bitene kadar yazmayacağım demiştim ama boş zaman buldukça bölümü tamamladım. Umarım sevdiğiniz bir bölüm olur. Bu arada sınavdan sonra More&More Tzukook sevenler için geliyor.

Birde Code Lyoko'ya sadece bir kişiyi etiketleyin baş başa giden shipler var o yüzden bir kişi lazım.

Son olarak sizce Sana'ya ne oldu? Bakın bu da merak konusu ve ikinci tanıtım bölümü yolda sadece yirmi kurgu olmasını bekleyin. Ama hepsi bangtanpink olmadı. Çünkü yakıştıramadıklarım var. Kitapların için de bir Tzukook ve KookU var. KookU'yu bilmeyenler için Jungkook ve IU shipi.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin