dört

364 34 16
                                    

(Jimin)

13 Nisan 2019

Yaklaşık bir saattir Chae'yi arıyordum ama telefona cevap vermiyordu. Evine kadar girmiştim ama evde de yoktu. Artık çıldıracak kıvama gelmiştim. Bana haber vermeden nereye kaybolmuştu?

Yönümü değiştirip Han nehrine sürmeye başladım. Biraz rahatlamam ve kafamı boşaltmam gerekiyordu.

En sonunda vardığımda arabayı park ettim. Nehrin kıyısında yürümeye başladığımda gözlerim tanıdık yüze takıldı.

Jeongyeon.

Banklardan birine oturmuş elinde ki telefona bakıyordu. Bir şey düşünüyormuş ya da canı bir şeye sıkılmış gibi bir hâl vardı üzerinde.

Oflayarak oturduğu yerden kalktı. Benim önümden yürümeye başladığında aklıma gelen şeyle hızlı adımlarla peşinden gitmeye başladım. Belki Chae nerede biliyordur?

Adımlarımı hızlandırarak koşmaya başladım. Saniyeler sonra omzuna dokunabilmiş ve yavaşça kendime çekmeye çalışmıştım ama hızlı çekmiş olacağım ki dengesini kaybetmişti.

Onu tutmak için bir kolumu beline sarıp kendime çektim. O da ellerini omuzuma koymuştu. Bunu refleks olarak yaptığı kesindi.

Yine gücümü ayarlayamamıştım sanırım. Çünkü neredeyse alınlarımız birbirine çarpacaktı.

Bir süre şaşkınca birbirimize baktık. Hâlâ bir birimize bakarken bir anda yüksek bir ses duymuştum. Şimşek sesi. Üstelik güneşli bir havada.

Bakışlarımı gökyüzüne çevirdim. Göz ucuyla Jeongyeon'un da gökyüzüne baktığını görmüştüm. Bakışlarımı tekrar Jeongyeon'a çevirdim ama bir değişiklik vardı. Jeongyeon daha bir çekici olmuştu sanki.

İnkâr etmiyorum güzel kızdı ama bana şu an Chae'den de güzel görünüyordu. Galiba bu kadar yakın olduğumuzdandı. Gerçekten bir neden hâlâ böyle duruyorduk? Sevgilim vardı benim!

Aklımdan geçen düşünce ile kolumu belinden çektim ve bir adım uzaklaştım. Jeongyeon'un elleri omzumdan düşmüştü. O da durduğumuz pozisyonu yeni farketmiş olacak ki yüzünde ki şaşkınlık daha da arttı.

"Ben özür dilerim. Sadece Chae'ye ulaşamıyorum. Sana nerede olduğunu biliyor musun diye soracaktım."

Başını hafifçe sağa sola salladı. Sanırım kendine gelmeye çalışıyordu.

"Hayır, bilmiyorum. Peki sen Jungkook nerede biliyor musun?"

Ne yani o da Jungkook'a mı ulaşamıyordu? Bu yüzden telefona sıkkınlıkla bakıyordu yani?

"Hayır bilmiyorum."

Jungkook ve Chae'nin beraber olma olasıkları? Kesinlikle sıfır! Öyle bir şey olamaz! Jungkook bana böyle bir şey yapmaz! Chae'de yapmaz! Çünkü onların biri can dostum, diğeri beni benim onu sevdiğim kadar çok seven sevgilim. Asla bana böyle bir şey yapmazlar!

"Tamam, o zaman sonra görüşürüz. Eve gitsem iyi olacak. Belki geri döner."

Başımla onu onayladım. Bana arkasını dönerek ilerlemeye başladı. Neden yanımda biraz daha kalsın istiyordum? O sadece benim dostumun sevgilisi ve sevgilim arkadaşıydı. Neden yanımda kalmasını istiyordum ki?

Süüürpriiiz...
Canlı dersin içinde atıyorum resmen. Dün akşam yazmıştım. Atayım dedim. Neyse canlı dersten sonra Benim Kadınıma yazarım ya da Summer'a.

afrodit day🍀jeongminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin